پنجعلی: کی‌روش برخلاف علی کریمی محبوب نیست



اخبار,اخبار ورزشی,پنجعلی

پیشکسوت پرسپولیس به حواشی اخیر فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، محمد پنجعلی در خصوص صحبت‌های علی کریمی گفت: متاسفم برای فدراسیون فوتبال که برای اسطوره این فوتبال اینگونه برخورد می‌کنند. مردم قلبا علی کریمی را دوست ندارند. علی کریمی فقط فوتبال زیبا بازی نکرد و اگر در قلب مردم قرار دارد به این خاطر این است که منش پهلوانی‌اش را همواره نشان داد. اینکه مربی تیم ملی بخواهد، من نژادپرستی نمی‌کنم و اما هیچ کس حق ندارد به مردم کشورمان توهین کند. ایشان به عنوان یک کارمند برای فدراسیون ما کار می‌کند و با توجه به سرمایه‌ها ما به نتیجه رسیده است و فدراسیون نباید اجازه دهد اینگونه به مردم و ستاره کشورمان توهین شود.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در واکنش به این مساله که کارلوس کی‌روش نیز در ایران محبوب است و نباید این مسائل باعث شود تا جبهه‌گیری بین او و علی کریمی مشکلی برای تیم ملی ایجاد کند گفت: محبوبیت زمانی است که یک ورزشکار و یک چهره‌ در قلب مردم جا می‌گیرد و این محبوبیت ذره ذره جمع می‌شود. اینکه بگوییم کی‌روش محبوب است درست نیست. ایشان اکنون نتیجه می‌گیرد و اگر نتیجه نگیرد می‌رود اما آقای کریمی تحت هر شرایطی در قلب مردم است. بقیه اسطوره‌های این کشور هم همینطور است و آنها محبوبیت خود را ذره ذره جمع کرده‌اند.

 

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص دیدار دربی گفت: اگر بازی شرایط عادی را طی کند مطمئنا پرسپولیس برنده این بازی خواهد شد. حالا متاسفانه یا خوشبختانه در این بازی مسائل روحی – روانی حرف اول را می‌زند و حرف من به بازیکنان این است که بروند و از این بازی لذت ببرند. چرا که اگر بخواهند در مسائل حاشیه‌ای درگیر شوند به مشکل خواهند خورد. اگر خودشان باشند مطمئنا خواهند برد و نباید از باختن بترسند و فوتبال است. کادرفنی باید روی مسائل روحی – روانی بیشتر کار کند.

 

پنجعلی در پایان ابراز امیدواری کرد تا بتوانند با پیروزی در این بازی جشن قهرمانی خود را در جدال مقابل استقلال برگزار کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------