افتخاری: تحت فشار با شفر مذاکره نمی کنیم تا کلاه سرمان نرود/ قائدی را این هفته برمی گردانیم



اخبار,اخبار ورزشی,افتخاری

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سید رضا افتخاری درباره آخرین وضعیت تیم استقلال اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوب است و روز به روز هم بهتر می شود. الان شما بازی هایی که استقلال می کند را هیچ کجا نمی بینید. کار گروهی تیم ما فوق العاده است وعلی اصغری کار نمی کند. 

 

وی در ادامه افزود: هافبک تازه وارد ما هنگام تست پزشکی از میله بارفیکس افتاد و به بازی بعدی نمی رسد اما به دیدار بعدی ممکن است برسد. تیام نشان داد که سرحال و آماده است و برای گلزنی باید با بازیکنان هماهنگ شود و نیاز به چند بازی دارد. 

 

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره وضعیت بلیط فروشی تصریح کرد: وضعیت بلیط فروشی مانند سابق است

 

وی درباره وضعیت مهدی قائدی گفت: مهدی قائدی را این هفته ان شالله به تهران می آوریم. پزشکان گفتند که باید ۱۲ روز استراحت کند و پروازی نداشته باشد. بعد از این مدت، او را به تهران می آوریم و از این به بعد مراحل درمانش را تحت نظر می گیریم.

 

افتخاری در پایان درباره تمدید قرارداد شفر اذعان داشت: باید یک مقدار حرفه ای باشیم. اگر بخواهیم تحت فشار با آنها قرارداد ببندیم کلاه سرمان می رود. زمانش را می دانم که چه وقت با او مذاکره کنم. همانطور که او را آوردم با هم تمدید می کنم. با او توافقاتی داشتیم و اگر شرایط فراهم شود قراردادش تمدید خواهد شد. اعتبار لازم هم داریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------