نظر متفاوت دو کارشناس داوری درباره پنالتی برای پرسپولیس در دربی ۸۶



اخبار,اخبار ورزشی,سعید مظفری زاده

کارشناس داوری به قضاوت فغانی در دربی ۸۶ نمره قبولی داد.

به گزارش ورزش سه، سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال در مورد نحوه عملکرد علیرضا فغانی و کمک هایش در دربی ۸۶ گفت: تیم داوری با تمرکز بالا و حضور به موقع در صحنه ها توانست در همه صحنه های مهم بازی به درستی تصمیم بگیرد. دربی ۸۶ بازی سختی برای فغانی و کمک هایش نبود و آنها با تجربه بالایی که داشتند، توانستند به خوبی این بازی را قضاوت کنند.

 

او در مورد کارت های زردی که فغانی به بازیکنان استقلال داد، گفت: اعتراض بی مورد وریا غفوری به داور در دقیقه ۵۰ و ضربه دست فرشید اسماعیلی به سر بازیکن پرسپولیس در دقیقه ۵۲ به درستی با کارت زرد داور  جریمه شد.

 

مظفری زاده با تایید کارت زرد فغانی به تیام و جپاروف به صحنه مهم بازی اشاره داشت و تصریح کرد: در دقیقه ۵۷ در محوطه جریمه استقلال توپ به شکل تصادفی به مجید حسینی برخورد کرد و در حالیکه این بازیکن شرایط طبیعی داشت، به هیچ عنوان نمی توان آن صحنه را پنالتی دانست. فغانی هم تصمیم خوبی گرفت و به درستی دستور ادامه بازی را داد.

 

او در پایان خاطرنشان کرد: در دقیقه ۹۵ شجاع خلیل زاده بدون توجه به توپ خودش را در مسیر حرکت بازیکن استقلال قرار داد و داور به درستی خطای مدافع پرسپولیس را اعلام کرد.

 

جعفر خوشرو: پنالتی برای پرسپولیس اعلام نشد

جعفر خوشرو معتقد است که برخورد توپ با دست مجید حسینی پنالتی بود که از چشم داور دور ماند.

به گزارش ایسنا، جعفر خوشرو کارشناس داوری درباره صحنه مشکوک در محوطه جریمه استقلال که در دقیقه ۵۷ داربی اتفاق افتاد بیان کرد: چیزی که من دیدم، مدافع استقلال یعنی مجید حسینی توپ را با دست کنترل کرد و داور می‌توانست این صحنه را پنالتی اعلام کند.

 

دیدار استقلال و پرسپولیس تا دقیقه ۶۰ با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان در جریان است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------