پیروزی بسکتبالیست های ایران مقابل قطر



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی بسکتبال ایران

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدارش از مرحله مقدماتی جام جهانی قطر را شکست داد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدارش از انتهابی جام جهانی ٢٠١٩ میزبان قطر بود و توانست با نتیجه٦٥ بر ٣٩  حریفش را شکست دهد و اولین بردش در مسیر چین را در خانه کسب کرد.

 

شاگردان مهران حاتمی در این مسابقه به خوبی باخت برابر عراق را فراموش کرده بودند و با نمایش یک بازی زیبا و منطقی حریف خود را شکست دادند.

 

تیم ملی بسکتبال ایران در کوارتر اول هم در دفاع و هم در حمله عملکرد بسیار خوبی داشت و اجازه کار به بازیکنان قطر نمی داد. حضور میثم میرزایی به عنوان یک پست پنج و نوید رضایی فر و وحید دلیرزهان دو فوروارد تیم ملی تاثیر زیادی در کار تیم داشت. در نهایت ایران کوارتر ٢٠ بر ١٢ به سود ایران تمام شد.

 

در کوارتر دوم ایران بازهم بهتر بود. شاگردان مهران حاتمی در کنار هماهنگی خوب در حمله و دفاع بسکتبال زیبایی نیز بازی می کردند و کار تیمی قطر را کاملا تحت کنترل داشتند و در نهایت کوارتر درم را نیز ١٣ بر ٧ تمام کردند و در نیمه نخست ٣٣ بر ١٩ پیروز شدند.

 

با آغاز نیمه دوم بازهم ایران صاحب توپ و میدان بود. اندک اندک به تعداد تماشاگران حاضر درس الن نیز اضافه شده بود و بسکتبال دوستان به خوبی تیم ملی را حمایت می کردند و آسمان خراش ها نیز بازی روان تری داشتند. سه دقیقه تا پایان کوارتر سوم باقی مانده بود و ایران ٤٧ بر ٢٥ پیش بود. برتری ایران تا پایان این کوارتر ادامه داشت و در نهایت ایران ١٦ بر ١٢ کوارتر سوم را به سود خود تمام کرد.

 

از نکات جالب توجه بازی از نیمه دوم تقابل گارد راس های دو تیم بود. تقابل سجاد مشایخی با رشید عبدالله صحنه های جالبی ایجاد می کرد که اکثرا با برتری سجاد مشایخی تمام می شد.

 

در کوارتر پایانی نیز ایران تیم برتر میدان بود. دو تیم همانند دو کوارتر قبلی کم امتیاز بودند اما ایران بازهم بهتر از قطر بود و توانست فاصله امتیازی خوبی ایجاد کند و در نهایت با نتیجه ٦٥ بر ٣٩به برتری برسد. کوارتر چهارم نیز با نتیجه ١٦ بر ٨  به ود ایران تمام شد. از صحنه های جذاب این کوارتر توپ ربایی و اسلم دانک ارسلان کاظمی بود که سالن آزادی را به وجد آورد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------