کریمی: اگر لیگ را تعطیل کنیم،‌ قهرمان جهان می‌شویم!



اخبار,اخبار ورزشی,فیروز کریمی

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: بعد از تعطیلات، بازی پراشتباه از سوی همه تیم‌ها طبیعی است.

به گزارش ایسنا، فیروز کریمی در نشست خبری پس از پایان بازی تیمش مقابل صنعت نفت گفت: بازی امروز از قبل مشخص بود که چه خواهد شد و پس از ۳۰ و چند روز دوری از مسابقات در این دیدار حاضر شدیم و بیش از ۵۰ توپ به تیم حریف دادیم و تیم حریف هم بیش از ۵۰ توپ به ما داد. 

 

وی افزود: در آغاز سال جدید هر دو تیم می خواستند بازنده نباشند و به همین دلیل، چند توپ روی دروازه‌ها آمد که آن هم با اشتباهات بازیکنان به دست آمد و بهترین آن نیز برای تیم ما در دقیقه ۸۷ به وجود آمد که ثمری برایمان نداشت.

 

کریمی در خصوص شرایط گسترش فولاد گفت: این روزها، انگیزه حرف اول را می‌زند و برخی تیم‌ها می‌خواهند سهمیه بگیرند و برخی تیم‌ها به دنبال فرار از سقوط هستند و از همین رو، با انگیزه بالای خود در مسابقات حضور پیدا کنند. در این شرایط تیمی که نه خطر سقوط حس می‌کند و نه شانس کسب سهمیه دارد دیگر انگیزه‌ای برای پیروزی در بازی های خود ندارد.

 

وی تاکید کرد: امروز متاسفانه باد شدیدی در ورزشگاه وجود داشت و بازیکنان نمی توانستند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند. آنها نمی‌توانستند ارسال‌های واقعی خود را بفرستند و بسیاری از توپ‌ها در حالی با ضربه سر برگشت داده می‌شد که مدافع هیچ پرشی نداشت.

 

کریمی درباره بحث تعطیلی لیگ و حضور بازیکنان ملی پوش در اردوی تیم ملی گفت: چون بحث ما، بحث قهرمانی در جام جهانی است این خواسته منطقی است. اگر ما لیگمان را تعطیل کنیم می‌توانیم در جام جهانی قهرمان شویم و به همین دلیل می‌توان گفت این منطقی است و بهتر است لیگ را تعطیل کنیم تا پس از قهرمانی در جام جهانی بازی‌های خود را ادامه دهیم. خواسته سرمربی تیم ملی غیرمنطقی است و درخواست غیرمنطقی هم پاسخ آن منفی است.

 

کریمی افزود: کجای دنیا شما این برنامه را دیدید که بازی‌ها سه هفته به صورت فشرده انجام شود؟ این اتفاق افتاد و همه باشگاه‌ها نیز همکاری کردند. پنج بازی را در بیست و شش، هفت روز گذاشتند. کجا را دیدید که بیایند بازی‌ها را دو هفته مانده به پایان تعطیل کنند و بگویند دو بازی باقیمانده پس از جام جهانی و بیش از ۷۰ روز تعطیلی انجام شود. اصلا تا آن موقع بسیاری از مربیان دق می‌کنند و یک میلیارد نفر به جمعیت جهان اضافه می‌شود. به هر حال اگر ما بتوانیم به مرحله بعدی جام جهانی برویم دست آقای کی‌روش و فدراسیون فوتبال درد نکند اما احتمال این که در همان مرحله گروهی بازی‌های ما به پایان برسد بسیار بیشتر است.

 

کریمی در خصوص خروج خود از زمین و بازگشت دوباره به نیمکت گفت: به دلیل عادت همیشگی نبود بلکه من به خاطر مساله دیگری از زمین خارج شدم و دوباره برگشتم به زمین. البته این هم عادت من است همیشه مربیان وقت بازی را می‌گیرند و در حالی که یک دقیقه مانده تا پایان بازی به من می‌گویند و من از زمین خارج می‌شوم. به هر حال اگر قرار باشد در آن یک دقیقه کاری کنم باید در ۹۰ دقیقه می‌کردم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------