واکنش هاینکس به تقابل با رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا



اخبار,اخبار ورزشی,هاینکس

سرمربی بایرن مونیخ نسبت به قرعه تیمش در نیمه نهایی و تقابل با رئال مادرید واکنش نشان داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌به نقل از آس، قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز (جمعه) برگزار شد و بایرن مونیخ باید در این مرحله به مصاف رئال مادرید برود. یوپ هاینکس در نشست خبری نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت‌: دو تیم سابقه زیادی در اروپا دارند و فوتبالدوست هستند. مادرید و بایرن دو قطب بزرگ در جهان فوتبال به حساب می آیند. بازیکنان دوست دارند در چنین دیدارهایی به میدان بروند. تقابل دو تیم دوئل بزرگ اروپایی خواهد بود و ما باید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی برویم. مادرید تیم سطح بالایی است که از بازیکنان قدرتمندی برخوردار است. با این حال در این سطح مسابقات حریف آسانی وجود ندارد. در مادرید نیز چنین عقیده‌ای دارند.

 

دیدار رفت نیمه نهایی در مونیخ برگزار خواهد شد. سرمربی بایرن در این رابطه اظهار کرد: خاطرات خوبی از فصلی که توانستیم سه گانه را فتح کنیم به یاد دارم چون برابر یوونتوس و بارسلونا نخستین بازیمان را در خانه انجام دادیم. در سال ۲۰۱۲ در نیمه نهایی برابر مادرید نیز چنین اتفاقی افتاد. امیدوارم نشان خوبی باشد. نسبت به هر دو بازی خوش بین هستم.

 

سرمربی آلمانی در مورد شانس دو تیم در راهیابی به فینال گفت‌: رئال مادرید در طول این فصل در یک سطح ظاهر نشد. سفیدپوشان در شروع فصل مانند این روزها فوق‌العاده‌ نبودند، با این حال کمتر کسی فکر می‌کرد این تیم در دیدار برگشت در سانتیاگوبرنابئو مقابل یوونتوس در معرض حذف قرار بگیرد.

 

هاینکس درباره حواشی سال گذشته اظهار کرد: جنجال را دوست ندارم و نمی‌خواهم چنین اتفاقی در زمین رخ دهد. همیشه در مورد بازی ها بحث می شود، مانند اتفاقی که در دیدار چهارشنبه شب یوونتوس و رئال مادرید در رابطه با پنالتی‌ رخ داد. نمی‌خواهم راجع‌ به داوری‌ها صحبت کنم. تنها کاری که ما باید انجام دهیم این است که فوتبال منظمی به نمایش بگذاریم. دیگر مسائل اهمیتی ندارد.

 

سرمربی بایرن مونیخ در ادامه‌ به کریستیانو رونالدو اشاره کرد و گفت‌: در تاریخ فوتبال بازیکنان بزرگی حضور داشتند و او نیز در این فهرست قرار دارد. رونالدو در کنار لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است. او مانند مسی و یا پله نیست و هر روز برای حفظ سطح خود تلاش و تمرین می‌کند به همین خاطر می‌تواند در بازی‌های مهم در نتیجه تاثیرگذار باشد. امیدوارم برابر ما روز خوبش نباشد.

 

باشگاه بایرن مونیخ امروز اعلام کرد نیکو کواچ، سرمربی فصل آینده این تیم خواهد بود. هاینکس در مورد جانشینش گفت‌: او بازیکن بزرگی در بوندسلیگا و بایرن مونیخ بود. کواچ در سال ۲۰۱۴ هدایت تیم‌ ‌ملی کرواسی را بر عهده گرفت و توانست رهبری بازیکنانی را بر عهده بگیرد که کار آسانی نبود. او در سال ۲۰۱۶ با اینتراخت فرانکفورت قرارداد امضا کرد و توانست این تیم را نجات دهد و این تیم را به فینال جام حذفی برساند. تیم او در این فصل برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگد.

 

سرمربی آلمانی در پایان درباره فینال احتمالی با لیورپول اظهار کرد: اگر می‌توانستم فینالیست دیگر این بازی‌ها را انتخاب کنم، لیورپول را بر می‌گزیدم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------