پوچتینو: مورینیو یکی از بهترین مربیان جهان است



اخبار,اخبار ورزشی,پوچتینو و مورینیو

سرمربی تاتنهام پیش از بازی برابر یونایتد به ستایش از سرمربی تیم رقیب پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، دو تیم منچستریونایتد و تاتنهام فردا در دیداری حساس در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس در ومبلی برابر هم به میدان می‌روند.

 

مائوریسیو پوچتینو پیش از این دیدار حساس که تنها امید کسب جام برای هر دو تیم است گفت: از نظر من مورینیو یکی از بهترین مربیان جهان است و نیاز ندارد به کسی ثابت کند که یکی از بهترین‌ها است. آنها فصل خیلی خوبی داشتند هر چند مانند ما ممکن است از حذف از لیگ قهرمانان اروپا خیلی ناامید باشند. تاتنهام و یونایتد شباهت‌های زیادی در این فصل به هم داشتند ولی یونایتد بهتر از تاتنهام بوده چرا که امتیازهای بیشتری نسبت به ما در لیگ برتر داشتند. 

 

سرمربی تاتنهام در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: تیمی که شنبه برابر ما قرار خواهد گرفت تیم سرسختی خواهد بود. هر ترکیبی که مورینیو برای این دیدار انتخاب کند بازی را برای ما دشوار خواهد کرد چون یونایتد تیمی است که بازیکنان خوب زیادی در ترکیب دارد. بازی نیمه نهایی جذابی در پیش داریم چون هر دو تیم می‌خواهند با برتری در آن راهی دیدار نهایی شوند. مورینیو هم به خوبی می‌داند باید چه ترکیبی را برای این دیدار به زمین بفرستد. نمی‌توان گفت کدام یک از دو تیم بیشتر به این جام نیاز دارند ولی هر تیمی که در نیمه نهایی است می‌خواهد فصل خود را به بهترین شکل به پایان برساند و به همین خاطر به این جام نیاز دارد.

 

یونایتد و تاتنهام دو بار در لیگ برتر برابر هم به میدان رفتند که یک برد برای هر یک از دو تیم نتیجه این دو بازی بوده است. در بازی فردا شب یکی از دو تیم باید به عنوان تیم فینالیست صعود کند و به همین خاطر بازی باید یک برنده داشته باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------