برانکو: فصل زیبایی را پشت سرگذاشتیم/ بازیکنانم لیاقت قهرمانی را داشتند



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از آخرین دیدار تیمش در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر گفت: خوشحالم که توانستیم با این قهرمانی مزد حمایت هواداران را بدهیم.

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی ۳ بر صفر شامگاه جمعه تیمش برابر سپیدرود رشت به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: خوشحالم که قهرمانی ما با یک برد شیرین تر شد. این پیروزی و قهرمانی مزد حمایت هواداران بود.

 

برانکو ادامه داد: امروز روز تبریک بود و باید تشکر کنم از تمامی هوادارانی در طول فصل از تیم ما حمایت کردند. همچنین باید به خاطر برگزاری این مراسم باشکوه تشکر کنم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: همچنین باید از آقای گرشاسبی سرپرست باشگاه و کادر مدیریتی، هیات مدیره و همه عوامل به خاطر تلاش هایی که انجام دادند تا تیم ما قهرمان شود تشکر کنم.

 

وی افزود: از کادر پزشکی، تدارکات و تمام دست‌اندرکاران و همینطور کادر فنی خودم هم نیز تشکر می‌کنم اما بیشترین تبریک و تمجید را از بازیکنان خودم دارم که لیاقت قهرمانی را داشتند. فصل بسیار زیبایی را پشت سر گذاشتیم. تیم ما خوب بود و لیاقت قهرمانی را داشتیم.

 

برانکو در مورد دیدار با تیم الجزیره در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: در واقع این قهرمانی یک امتیاز و روحیه مثبت برای دیدار با الجزیره است و با هدف پیروزی مقابل این تیم دوست داریم امسال را به بهترین شکل تمام کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------