زیدان از سرمربی‌گری رئال مادرید استعفا کرد



اخبار,اخبار ورزشی,زیدان

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید رسماً از سمت خود در باشگاه رئال مادرید استعفا کرد.

به گزارش سرپوش به نقل از مارکا، زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی باشگاه رئال مادرید از سمت خود در این باشگاه استعفا کرد.

اخبار,اخبار ورزشی,زیدان

 

ساعاتی پیش ناگهان باشگاه رئال مادرید اعلام کرد زین الدین زیدان بعد از ظهر امروز (پنج‌شنبه) در نشست خبری حاضر خواهد شد. دلایل این نشست مشخص نبود تا این که دقایقی پیش از صحبت‌های سرمربی فرانسوی، شبکه کادناسر اعلام کرد که زیدان از سمتش استعفا خواهد داد.

 

همچنین سایت آس اسپانیا به نقل از El Confidencial نوشت که چند ماه قبل فدراسیون فوتبال فرانسه تصمیم گرفته است که زیدان را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور بعد از دشان منصوب کند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,زیدان

اظهارات زیدان درباره استعفایش: مادرید به من همه چیز داد

سرمربی فرانسوی گفت: تصمیم گرفتم برای فصل آینده سرمربی رئال مادرید نباشم.

 

او افزود: این تصمیم را گرفتم چون دوست دارم این باشگاه به چیزهای بیشتری دست یابد. برای من و برای همه بهتر است این تغییر انجام شود و سال آینده در این تیم نباشم. 

 

سرمربی پیشین رئال مادرید گفت: مادرید به من همه چیز داد. من همیشه به این باشگاه نزدیک بودم. برای افراد زیادی این تصمیم غیر قابل درک است اما برای من این چنین نیست. اکنون زمان تغییر است. همچنین این تغییر برای بازیکنان خوب است. به نظرم پس از سه سال کار کردن تصمیم مناسبی گرفتم. شرایط را درک می‌کنم و می‌خواهم از هواداران تشکر کنم. آنها چه در زمان مربیگری و چه در دوران بازی‌ام از من حمایت کردند.

 

او ادامه داد: هواداران مادرید برای من عزیز هستند و می‌خواهم دوباره از حمایتشان قدردانی کنم. لحظات سختی وجود داشت، سوت‌های اعتراض آمیز شنیده می‌شد ولی این بخشی از باشگاه است. هواداران مادرید همیشه از تیمشان انتظار دارند اما بازیکنان به آنها نیاز دارند. می‌خواهم از همه تشکر کنم چون فوق العاده بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------