کارد به استخوان استقلال رسید/ اسپانسر عضو هیات مدیره می‌شود؟



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار باشگاه استقلال

با توجه به مشکلات مالی شدید استقلال و به جهت ترغیب بیشتر به همکاری، ظاهرا این باشگاه پیشنهاد داده که سبک دست عضو هیات مدیره آبی‌پوشان شود.

شرایط مالی استقلال این روزها دوباره می رود تا بحرانی شود، آخرین دریافتی‌های استقلال برمی‌گردد به پیش از عید نوروزکه پانصد میلیون تومان توسط سازمان لیگ از محل درآمد های استقلال به افشارزاده پرداخت شد که از این پول بازیکنان نفری بیست تا سی میلیون تومان گرفتند و البته در آخرین روزهای سال هم دویست میلیون توسط  سبک دست «اسپانسر باشگاه استقلال» پرداخت شد که با این پول هم حقوق‌های معوقه کارمندان باشگاه استقلال پرداخت شد.

پس از این دو دریافتی استقلال هنوز هیچ دریافتی دیگری نداشته و به این ترتیب کادر فنی و البته بازیکنان «که همان روزها هم از دریافتی کم خود دلخور بودند» همچنان ماه‌هاست که دریافتی نداشته اند و البته افشارزاده به شدت می‌کوشد تا این موضوع را بر طرف کند.

نکته اینجاست که پیش از عید رابطه باشگاه با اسپانسر خودش به هم ریخته بود و افشارزاده حتی تا مرز فسخ قرارداد با اسپانسر هم رفت اما پس از آنکه وزارت ورزش چراغ سبزی به مدیرعامل استقلال نشان نداد، رابطه به اجبار بهتر شد و در همین راستا آخرین خبر این است که شاید برای همکاری بیشتر سبک دست «شرکت توسعه صنایع نوین» و تزریق های بیشتر مالی در این آخرین روزهای لیگ، وی را به هیات مدیره استقلال اضافه کنند.

البته این موضوع درحد پیشنهاد است و مشخص هم نیست که سبک دست با توجه به مزایده استقلال این پیشنهاد را بپذیرد چرا که آینده استقلال اصلا معلوم نیست. از سوی دیگر طبق اساسنامه باشگاه استقلال تنها پنج تا هفت نفر می توانند عضو هیات مدیره باشند که همین حالا هم این تعداد هشت نفر «یک نفر اضافه» است و این کار را مشکل‌تر می کند.

به هر حال طی روزهای گذشته اعضای کادر فنی استقلال دلخوری خود را به مدیر عامل استقلال رساندند و بازیکنان هم کم کم دوباره سر و صدا و اعتراضشان به گوش می رسد. باید دید افشارزاده چگونه می تواند از مشکلات مالی اخیر رهایی پیدا کند؟

اخبار ورزشی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------