یار غار دادکان مدیر استقلال می شود؟



اخبار,اخبارورزشی,دادکان

نصرالله سجادی تلاش ویژه ای دارد تا آخرین گام ها را برای انتخاب هیات مدیره های جدید استقلال و پرسپولیس بردارد. نصرالله سجادی که حالا مرد شماره 2 ورزش کشور است ، سالها در فوتبال حضور داشته و ریاست فدراسیون فوتبال را بر عهده داشته است. او دوباره همان فرمولی را به اسپانسرهای استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داده که سال قبل خادم به آنها پیشنهاد داده بود. سجادی به سبک دست گفته اگر می خواهند در استقلال فعالیت کنند باید در 2 عضو هیات مدیره و مدیر تیم، با وزارت ورزش هماهنگ باشد.

 

خواسته ای که سبک دست فعلا حاضر نشده آن را بپذیرد و می گوید اینگونه دوباره همه چیز گره می خورد. با این وجود نصرالله سجادی اصرار دارد، دولت نمی تواند مدیریت این تیم ها را به هر کسی بسپارد. پیشنهاد سجادی برای مدیریت استقلال یک فوتبالی شناخته شده است. کسی که خودش روزگاری رئیس فدراسیون فوتبال بوده است. او محمدرضا پهلوان را برای این پست مناسب می داند. محمدرضا پهلوان پیشتر دبیر فدراسیون فوتبال در زمان دادکان و در زمان مدیریت شخص نصرالله سجادی بوده. این دو بودند که پای پرویز دهداری ایستادند و نسلی را برای فوتبال ایران ساختند.

 

پهلوان که یک دانش آموخته ورزشی است، سال ها در کنار محمد دادکان در مقام دبیرکل کار کرده و حالا هم با او مرد شماره 2 ورزش دانشگاه آزاد است، اما از دیرباز دوستی دیرینی با نصرالله سجادی دارد. حتی سجادی با کفاشیان به توافق رسیده بود که پهلوان جانشین نبی شود، اما این اتفاق نیفتاد.

حالا او اگر اسپانسر استقلال شرایط را بپذیرد ، یکی از اعضای 5 نفره هیات مدیره و مدیر تیم می شود.

 

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------