خادم گزینه محبوب مدیرعاملی پرسپولیس را پس زد؛ شرط هدایتی و عابدینی برای کمک



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیرعامل اسبق پرسپولیس اعلام کرد حاضر از در هر پست و مسئولیتی به باشگاه سرخ کمک کند، به شرط گماردن هیات مدیره قابل قبول مردم.

امیر عابدینی که از گزینه های اصلی مدیرعاملی پرسپولیس بود، حالا دیگر از این کار منصرف شده است و دلیل آن هم به امیررضا خادم برمی گردد.

 

نزدیکان عابدینی می گویند که وی دیگر حاضر نیست به عنوان مدیرعامل فصل آینده با باشگاه پرسپولیس همکاری کند. آنها دلیل این مسئله را اتلاف‌ وقت از سوی تصمیم‌سازان برای باشگاه پرسپولیس می دانند.

 

اما عابدینی ضمن تایید این مطلب، آن را به ادامه تاثیرگذاری خادم در تصمیمات وزارت ورزش مرتبط می داند و می گوید نمی گذارند وضعیت نامناسب باشگاه پرسپولیس تغییر یابد.

 

عابدینی شب گذشته در صفحه اجتماعی خود نوشت: «دوستان امروز خبردار شدم باز هم خادم تصمیم گیر هست و ایشان قصدى براى احیای باشگاه مردمى ما ندارد شما بگویید چه باید کرد؟»

 

در واکنش به این مطلب هواداران عابدینی در کامنت های خود شروع کردند به توهین و فحاشی به خادم که ساعتی بعد عابدینی را بر آن داشت تا مطلب دیگری را منتشر کند: «دوستان خواهش می کنم ناسزا نگید. این آقاى سجادى است که اجازه میده کار به اینجا برسه که باز خادم در تصمیم گیرى نقش داشته باشه.»

 

عایدینی سپس در مطلب جدیدی عنوان کرد: «امروز با حاج حسین جلسه داشتم و ایشان گفت اگر آقایان از دوستان مورد نظر مردم براى مدیریت استفاده کنند من با تمام وجود مادى و معنوى حمایت می کنم.»

 

وی در پایان نوشت: «دوستان اگر آقایان هیئت مدیره قابل قبول مردم را بگمارند من در خدمت شما هستم اگر لیاقت خدمت به شما و پرسپولیس را داشته باشم. مهم نیست در چه پستى یا مسئولیتى.»

 

با این شرایط به نظر می رسد که علی پروین و تیمش بیش از پیش به پرسپولیس نزدیک شده اند.

اخبار ورزشی - جام نیوز

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------