قطري‌ها ويزاي تيموريان را فرستادند/ آنـدو با ۳ میلیارد تومان در ‌ام‌صلال!



اخبار,اخبار ورزشی,آندرانیک تیموریان

آندرانیک تیموریان احتمالاً فصل آینده با پیراهن ‌ام‌صلال قطر به میدان می‌رود.

 این باشگاه قطری که فصل گذشته پژمان منتظری را در اختیار داشت، در فصل جاری برای سهمیه بازیکن آسیایی‌‌اش به دنبال یک بازیکن ایرانی بود.

ابتدا سيدجلال حسيني به اين باشگاه پيشنهاد شد اما آنها در پست هافبك دفاعي دنبال بازيكن بودند، به همين دليل سراغ آندرانيك تيموريان آمدند. اين بازيكن كه اين روزها در تهران به سر مي‌برد، ظرف يكي، دو روز آينده راهي قطر مي‌شود تا با اين باشگاه پاي ميز مذاكره بنشيند.

 

ايجنتي قطري كار انتقال اين بازيكن را به قطر انجام داده و دو طرف به توافق مالي هم دست يافته‌اند. تيموريان كه چند فصل قبل با رقم خوبي به باشگاه الخريطيات قطر پيوست، حالا با رقمي نزديك به ۹۰۰ هزار دلار راهي ‌ام‌صلال خواهد شد. اين رقم براي تيموريان بسيار خوب و وسوسه‌انگيز است. رقم اين قرارداد نزديك به ۳ ميليارد تومان خواهد بود و تيموريان علاوه بر اين، يك ماشين مدل بالا به اضافه يك خانه ويلايي در اختيار خواهد داشت.

باشگاه ‌ام‌صلال جزو باشگاه‌هاي متمول قطري است كه در چند سال گذشته با خريد بازيكنان گرانقيمت، هزينه‌هاي هنگفتي كرده است. آنها به پژمان منتظري هم نزديك به يك ميليون دلار سالانه پرداخت مي‌كردند كه بسيار رقم بالايي بود. 

 

تيموريان در چند سال گذشته براي دريافت پول‌هايش با مشكلاتي روبه‌رو بود و سال گذشته به ازاي بخشش يك ميليارد از قراردادش، توانست از استقلال رضايتنامه بگيرد ولي حالا باشگاه ‌ام‌صلال به او پولي مي‌دهد كه بي‌شك تمام اين ضررها را جبران خواهد كرد. امروز ساعت ۱۰ صبح فرودگاه امام (ره) يك پرواز به قطر دارد كه احتمالاً آندو مهمان اين پرواز خواهد بود. در غير اين‌صورت، او ظرف يكي، دو روز آينده راهي قطر مي‌شود تا قرارداد نهايي را با ‌ام‌صلال امضا كند.

تيموريان اين روزها در تهران است و ترجيح مي‌دهد فعلاً اظهار‌نظري در اين‌باره نكند اما او پس از بازي‌هاي تيم‌ملي گفته بود اولويت اولش، بازي در خارج از ايران است. حالا او به عنوان كاپيتان تيم‌ملي، به احتمال فراوان فصل آينده را در اين باشگاه قطري توپ مي‌زند. در حال حاضر بازيكناني چون دژاگه، منتظري و جباري با تيم‌هاي قطري قرارداد دارند، حالا بايد آندو را هم به اين جمع اضافه كرد.

 

جباري اين روزها در تهران است و اتفاقاً آندو به صورت تلفني در اين‌باره با مجتبي حرف زده است. همچنين تيموريان درباره ‌ام‌صلال و شرايط اين باشگاه به صورت تلفني با پژمان منتظري هم گفت‌وگو كرده است. منتظري در اين تماس به آندو گفته اگر شرايط باشگاه الاهلي بهتر نبود، فصل آينده هم در ‌ام‌صلال مي‌ماند و توپ مي‌زد.

بدين ترتيب آندو ديگر در تراكتورسازي باقي نمي‌ماند و فصل آينده دوباره لژيونر خواهد بود. استقلالي‌ها در تلاش هستند اين بازيكن را جذب كنند اما آندو از ابتدا گفته بود تمايلي براي بازگشت به اين تيم ندارد. او به تبريزي‌ها هم گفته بود در صورتي كه به خارج از ايران نرود، با آنها قرارداد امضا مي‌كند ولي حالا سفر او به قطر قطعي شده و احتمالاً تا اوايل هفته آينده قرارداد جديد خود را با اين باشگاه به امضا مي‌رساند.

 

اخبار ورزشی - وبسایت برنامه نود

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------