کار کریمی و استقلال باز هم به مشکل خورد



اخبار,اخبارورزشی,یعقوب کریمی

معاون باشگاه استقلال تأکید کرد یعقوب کریمی باید 250 میلیون تومان به سپاهان بپردازد تا رضایتنامه او صادر شود.

بهرام افشارزاده و مهرزاد خلیلیان روز گذشته بر سر انتقال یعقوب کریمی به استقلال به صورت تلفنی با هم صحبت کردند و مدیرعامل باشگاه سپاهان موافقت ضمنی خود را برای این انتقال اعلام کرد اما ظاهرا کار حضور کریمی در استقلال کمی به مشکل خورده است.

به گزارش فارس، بهرام امیری عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا حضور کریمی در این تیم قطعی شده است یا خیر، گفت: در کلیات با باشگاه سپاهان به توافق رسیدیم اما در جزئیات موانعی وجود دارد که باید حل شود.

وی تأکید کرد: باشگاه سپاهان مبلغ 250 میلیون تومان در پیشنهاد جدید خود برای صدور رضایتنامه کریمی درخواست کرده که در سیاست باشگاه استقلال پرداخت این رقم نمی‌گنجد و باید خود کریمی این مبلغ را پرداخت کند. بازیکنانی مثل روزبه چشمی و میثم مجیدی نیز خودشان با پرداخت مبالغی رضایتنامه‌ گرفتند و به استقلال ملحق شدند.

امیری در پاسخ به این سوال که آیا کریمی قبول کرده این رقم را به سپاهان پرداخت کند یا خیر،‌گفت: ما با آقای کریمی صحبت کرده‌ایم و او مدعی شده این رقم در توان او نیست و نمی‌تواند این مبلغ را بدهد.

معاون باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور کریمی با این اتفاق در استقلال منتفی شده است یا خیر، گفت:‌ حضور کریمی در استقلال منتفی نشده اما همه چیز بر عهده او است. اگر او استقلال را دوست دارد می‌تواند این رقم را پرداخت کند که همه چیز حل شود.ما جایگزین این بازیکن را آماده کرده‌ایم و در صورتی که کریمی نتواند این رقم را به سپاهان پرداخت کند از روز شنبه بازیکن مدنظر ما در تمرینات شرکت خواهد کرد.

 

اخبارورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------