حماسه ساز ملبورن یک قدم تا کما !



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار خدادادعزیزی

خداداد عزيزي سرمربي شهرداري تبريز که مورد سنگ پراني هواداران تيم داماش گيلان قرار گرفت معتقد است که آنها مي‌ خواستند آبشک را بزنند.

عزیزی  گفت: خدایی اش هواداران تیم داماش در تمام طول بازی من را تشویق کردند و به من خیلی محبت و لطف داشتند، حالا نمی‌ دانم علت سنگ پرانی این بوده که ما در دقیقه 94 گل تساوی را به داماش بزنیم یا اینکه آنها قصد داشتند یک نفر از میان 11 نفری که کنار من بودند را بزنند که اشتباه خورده به من اما فکر می‌ کنم آنها می‌ خواستند آبشک را نشانه بگیرند که سنگ چرخید و خورده به من. اما فکر می‌ کنم اگر این سنگ به سر کسی برخورد می‌ کرد حداقل 8 ماه می‌ رفت در کما.


هر هفته در لیگ یک جنگ و دعواست
لیگ یک خیلی سخت تر از لیگ‌برتر است من مربیگری در لیگ یک را به مراتب سخت تر از لیگ‌برتر می‌ دانم چون نظارت آنچنانی بر این لیگ حاکم نیست. شبکه یک، یک برنامه ای درباره لیگ یک پخش می‌ کند که چون صبح روز جمعه است زمان خوبی نیست. باور کنید لیگ یک همه اش جنگ و دعواست. در هر گروه 6 تیم بازی دارند که حداقل هر هفته 3، 4 تا از آنها بر سر داوری ها جنگ و دعوا دارند. البته خوشبختانه تا به حال داوری سوتی تاثیرگذار در بازی های شهرداری نزده است و من در 3 هفته گذشته داوری های متعادلی را شاهد بودم.

7 امتیاز در 3 بازی
شهرداری روند خوبی دارد، ما در نیم فصل 6 بازیکن جذب کردیم. در پست هایی که نیاز به یارگیری بوده سعی کردیم از بازیکنان جدید کمک بگیریم، در سه بازی گذشته ما 2 بازی بیرون از خانه داشتیم که یکی از آنها را مساوی کردیم و یکی را بردیم. بازی آخر ما هم که در خانه برابر سیاه جامگان مشهد بود که موفق شدیم با پیروزی پشت سر بگذاریم و فکر می‌ کنم روند رو به رشدی داریم.

در مورد جایگاه شهرداری قولی نمی‌ دهم
عزیزی در پاسخ به این سوال که پس از حضور او در شهرداری جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی از رده دهم به هفتم صعود کرده است پاسخ داد که؛ جایگاه بهتر شده اما من فکر می‌ کنم شهرداری در نیم فصل اول امتیازات زیادی از دست داده برای همین هم اصلا نمی‌ توانم در مورد جایگاه این تیم در آخر فصل قولی بدهم اما همه تلاشم را خواهم کرد.

سنگ به سر هر کس می‌ خورد می‌ رفت در کما
تماشاچی های طرفدار داماش خیلی با آبشک مشکل داشتند چون در تاریخ 2 باشگاه انزلی چی و رشت سابقه نداشت که تیمی از ملوان به رشت و یا از رشت به انزلی برود. اگر این اتفاق افتاده قطعا برای آن بازیکن مشکلات زیادی به وجود آمده. از اول بازی ما با داماش هواداران به آبشک توهین می‌ کردند. از حق نگذریم من را تشویق کردند و هیچ بی احترامی نسبت به من نداشتند، آنها از ما 2 ـ یک جلو بودند و ما موفق شدیم در دقیقه 94 گل تساوی را به ثمر برسانیم. آنها به سمت انزلی هدف گیری کرده بودند اما سنگ چرخید و به من برخورد. سنگ هم نبود که بگوییم از استادیوم یا بیرون آن آورده اند قشنگ معلوم بود از آن سنگ های کنار ساحل است که کاملا تراشیده است، فکر می‌ کنم اگر به سر کسی برخورد می‌ کرد قشنگ 8 ماه می‌ رفت تو کما.



اخبار ورزشی - ورزش 3

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------