اصلی ترین مقصر شکست سرخپوشان؛ کاپیتان پرسپولیس بود یا ستاره سپاهان؟!



اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس

مهم ترین عامل باخت پرسپولیس مقابل سپاهان در اصفهان، عملکرد عجیب هافبک تدافعی این تیم بود.

مهرداد کفشگری هافبک دفاعی پرسپولیس در روز بازی با سپاهان بسیار پراشتباه و عصبی بازی کرد تا حدی که می توان او را مقصر اصلی شکست سرخپوشان مقابل سپاهان دانست.

 

کفشگری که با سوال برانگیزترین شکل ممکن، به خاطر محرومیت هادی نوروزی و نیمکت نشینی علیرضا نورمحمدی و محسن بنگر، بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو بسته بود، بدترین عملکرد ممکن را در این تیم داشت.

 

اشتباهات فنی این بازیکن آن قدر زیاد بود که می توانیم کفشگری را ستاره سپاهان بدانیم زیرا با دو اشتباهش، کمر پرسپولیس را شکست و به پیروزی سپاهان کمک کرد.

 

شاید سختگیرانه به نظر برسد اما کفشگری روی گل اولی که پرسپولیس دریافت کرد، مقصر اصلی بود. روی گل دوم، او اصلا در صحنه نبود و ارسال زمینی رسول نویدکیا با اشتباه سوال برانگیز مایکل اومانا وارد دروازه شد.

 

کفشگری در صحنه گل سوم، یک پنالتی مفت و مسلم را به سپاهانی ها هدیه داد تا هادی عقیلی از روی نقطه پنالتی، دروازه تیم را باز کند.

 

در نهایت، آخرین اشتباه فنی و سوال برانگیز کفشگری که بابت آن باید حتما به هواداران و کادرفنی پاسخگو باشد، ضربه سری بود که از میانه میدان به سمت دروازه خودی و به شکل پاس به محمدرضا خلعتبری داد تا خلعتبری پس از یک چرخش سریع و با ضربه ای زیبا، دروازه سرخپوشان را برای چهارمین بار باز کند.

 

این شرایط از بازیکنی چون کفشگری بعید بود. او خوب یا بد، بازوبند کاپیتانی تیم را بر بازو داشت اما هرگز نتوانست از این بازوبند مراقبت کند و به جای اینکه بهترین بازیکن تیم خودی باشد، ناخواسته به سپاهان در جهت کسب پیروزی کمک کرد!

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------