قوز بالا قوز در باشگاه پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس

هیاهوی نتایج پرسپولیس و اشتباهات داوری علیه این تیم در لیگ برتر بر یکی از معضلات اصلی این باشگاه سرپوش گذاشته و آن را تحت تاثیر خود قرار داده. این در حالی است که مشکلات مالی همچنان ادامه دارد.

تیم پرسپولیس در لیگ پانزدهم یکی از عجیب‌ترین و کم سابقه‌ترین روزهای تاریخ خود را پشت سر می‌گذارد. علاوه بر کسب نتایج ضعیف این تیم در درون زمین، مسائل خارج از زمین هم به شدت به باشگاه فشار وارد کرده و این باشگاه با وجود گذشت چهار هفته از لیگ، هنوز بدون اسپانسر است.

درحالی که هیات مدیره جدید پرسپولیس با نظر وزارت ورزش پیش از شروع لیگ برتر روی کار آمد و قرار بود در اولین گام با جذب اسپانسر مناسب، به اوضاع مالی این باشگاه رسیدگی کند، اما مدیران این باشگاه و در راس آن علی اکبر طاهری همچنن نتوانسته‌اند اقدام شایان توجهی برای جذب حامی مالی داشته باشند.

این اتفاق کم سابقه در حالی رخ می‌دهد که مسئولان وزارت ورزش از سال گذشته تاکید دارند با شیوه جدید درآمدزایی توانسته‌اند به حواشی مالی سرخابی‌ها که همیشه گریبانگیر آنها بوده است، پایان بدهند. طاهری که به خاطر مشکلات مالی مجبور شده بود مبلغ ۳ میلیارد تومان از صندوق پیشکسوتان برداشت کند، برای جذب حامی مالی دست به دامن مدیران سابق باشگاه از جمله محمد رویانیان شد. رویانیان هم با معرفی دو شرکت پیشنهاد همکاری همزمان این دو شرکت با پرداخت مبلغ ۵+۲۵ میلیارد تومان را مطرح کرد.

پیشنهادی که البته وقتی مشخص شد رویانیان در آن نقش دارد، از سوی وزارت ورزش با وسواس و حساسیت بیشتری دنبال شد و حتی فشارهایی برای امضا نشدن این قرارداد وارد شد تا طاهری برای جذب این اسپانسر کمی عقب نشینی کند.

حالا شرایط خاص وزارت ورزش برای پرداخت مالی اسپانسرها باعث شده تا پرسپولیس در اتفاقی نادر تا هفته چهارم لیگ اسپانسر رسمی نداشته باشد. البته مدیران باشگاه و همچنین برخی از مسئولان وزارت ورزش خوش شانس هستند که نتایج پرسپولیس در لیگ برتر در کنار اشتباهات داوری هیاهویی را ایجاد کرده که دیگر کمتر کسی به فکر اسپانسر می‌افتد.

 

اخبار ورزشی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------