قلعه‌نویی: هرگز جسارت نمی کنم با افشارزاده اختلاف داشته باشم/ فتح الله زاده هر چه از من می داند، بگوید



اخبار,اخبار ورزشی,اخبارامیرقلعه نوعی

سر مربی تیم استقلال گفت: هرگز جسارت نمی کنم با افشارزاده اختلافی داشته باشم و از هیات مدیره هم توقع ندارم از من حمایت کنند.

 امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار با نفت مسجد‌سلیمان ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار داشت: از سازمان لیگ تشکر می‌کنم که شرایط اطلاع ‌رسانی را برای همه فراهم کرده است.

وی افزود: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و نفت مسجد سلیمان هم در حمله و هم در دفاع خوب کار می‌کند و باید از این تیم‌ها ترسید.

وی افزود: ما هم استقلال هستیم و شرایط بازی‌هایمان در نیم‌فصل دوم بهتر شده ولی هنوز با ایده‌آل‌هایمان فاصله داریم. ما هر دو هفته یک بار بازی می‌کنیم و این یک مقدار کار را برای ما سخت کرده است. در مجموع امیدوارم با یک بازی خوب و حمایت‌ تماشاگران‌مان به 3 امتیاز بازی برسیم. ما به حمایت مردم نیاز داریم.

قلعه‌نویی تاکید کرد: معرفت در تیم ما جا افتاده و این موضوع خیلی به ما امیدواری می‌دهد. صداقت در تمرینات ما در نیم‌فصل دوم به وجود آمده و امیدوارم این شاخصه‌ها فردا به ما کمک کند.

قلعه‌نویی در خصوص مصدومیت و محرومیت بازیکنان تیمش گفت: بیک‌زاده مصدوم است و 2 بازیکن ما هم محروم هستند. آن هم از آن محروم‌هایی که خودتان بهتر می‌دانید.

سرمربی تیم استقلال در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که آیا شما با این تعطیلی آینده لیگ که قرار است برای بازی های تیم امید صورت بگیرد موافقید یا خیر، گفت: هرچه صلاح فوتبال ما باشد ما تقدیم می‌کنیم. من خاطره دارم که وقتی به تایلند می‌رفتیم بازی با ذوب آهن ما را به تعویق نینداختند. سال گذشته نه به ما کمک کردند بلکه علیه ما جبهه گرفتند. اما همین جا اعلام می‌کنم اگر این تعطیلی آینده لیگ می‌تواند به ما کمک کند من هیچ مشکلی با آن ندارم ولی این کار را با ما نکردند.

خبرنگاری گفت: شما چکار کردید که استقلال به کورس قهرمانی برگشت که قلعه‌نویی گفت: اول اینکه لطف و عنایت خدا شامل حال ما شد و ضمن اینکه بازیکنان ما به یک سری مسائل پی بردند. خوشبختانه از لحاظ ذهنی بازیکنان به آمادگی لازم رسیدند و با دو سه تغییر در نیم‌فصل دوم بازیکنانی مثل عنایتی و طالب‌لو که بزرگتر تیم هستند آمدند و به تیم کمک کردند.

وی افزود: این نفرات در تیم ما بزرگی می‌کنند و عین برخی‌ها سیاه‌بازی نمی‌کنند. حالا ما تبدیل به یک تیم خوب شده‌ایم. نتایج آخر فصل هم دست خدا است ولی مهم این است که تیم ما یکدل شده است. برخی‌ها در گذشته سیاه‌بازی می‌کردند و دنبال منافع شخصی خود بودند اما حالا قبول دارم که فاصله ما با صدر جدول کم شده اما هنوز با استقلال ایده‌ال‌مان فاصله داریم.

سرمربی تیم استقلال در مورد زمان بازگشت کرار به ایران گفت: من کار کرار را تائید نمی‌کنم اما فضایی درست کردند که انگار اولین بار است چنین اتفاقی در تیم ایران می‌افتد در ایران از این اتفاقات زیاد افتاده است. دیدید که کرار مصاحبه‌اش را تکذیب کرد و حتی مصاحبه هم کرد اما نمی‌دانم چرا برخی‌ها این کار را رها نمی‌کنند. آقایان کارشناس هر روز در این باره مصاحبه می‌کنند. ما به زمانش با کرار برخورد می‌کنیم و باشگاه استقلال هم بارها در این مورد صحبت کرده اما فضایی ایجاد شده که متاسفانه بازگشت او زمان خورده است. رفتار‌های با کرار نه اخلاقی بود نه فنی و نه قانونمند.

وی تاکید کرد: ما کرار را 4 جلسه محروم داریم و هم از لحاظ فنی و اخلاقی وقتی او را 3 جلسه یا 2 جلسه محروم می‌کنند در بازی با گسترش عملکرد خوبی نداشت. اتفاقا من با کمالوند صحبت کردم و گفتم چرا پنجشنبه این حکم را اعلام کردند. اگر 4 روز زودتر اعلام می‌کردند او به درد ما می‌خورد. او به شمال رفته بود و بلافاصله به تهران برگشته و درست در فاصله چند ساعت به بازی او به تبریز رسیده است. آقایان در واقع کرار را 4 جلسه محروم کردند. البته من یک اشتباهی کردم و اگر بازیکن داشتم اصلا کرار را به تبریز نمی‌آوردم. مثلا می‌گویند اولین‌ها را انتخاب کنیم و معرفی کنیم ولی ما اولین احکام و اولین اتفاق را هم در مورد من داریم می‌بینیم و این چیزها به تازگی مد شده است. کرار در رابطه با باشگاه در ارتباط است و ما با او صحبت می‌کنیم.

سرمربی تیم استقلال در ادامه نشست خبری در خصوص اینکه مصاحبه‌های چند روز اخیر تمرکز شما را به هم نزده گفت: امسال یک گروهی این کارها را انجام می‌دهند و هرچه تیم نتیجه می‌گیرد شدت این فشارها بیشتر می‌شود. البته من باید اینجا بگویم که قضاوت را به مردم می‌سپارم چون بازیکنانم یک ریال نگرفته‌اند و مخلصانه دارند کار می‌کنند.

وی افزود: شاید خیلی‌ها از این فضا ناراحتند و دست‌شان از خیلی جاها کوتاه شده است. آقایان در دفترشان جلسه می‌گذاشتند و رفتار این آقایان اظهر من‌الشمس بود.

وی تاکید کرد: اگر کسی استقلالی باشد هیچ وقت به استقلال ضربه نمی‌زند مگر آقای فتح‌الله زاده و دوستانش حرفشان را نزدند؟ برای من جای تعجب دارد که چرا آن حرفها را زده اما من از این تریبون استفاده می‌کنم و می گویم آقای فتح‌الله‌ زاده با وجود اینکه با من چند جام آورده و با هم سالها کار کردیم اما دوست دارم ایشان هرچه می‌داند بگوید.

وی در پاسخ به این سوال که چرا آقای افشار‌زاده مصاحبه‌ای کرده و گفته آقای قلعه‌نویی از من ناراحت بود گفت: من از این موضوع خبر ندارم ولی من همین جا می‌گویم حرفی که در چارچوب حیطه خودم باشد می‌زنم و از کسی توقع ندارم از من حمایت کند. حتی از مدیر‌عامل و هیأت‌مدیره چنین توقعی ندارم و آن چیز‌هایی که به من مربوط است را انجام می‌دهم. هر کاری هم که انجام می‌دهم برای منافع استقلال است و باز هم می‌گویم برای استقلال کیسه ندوختم و دوستان می‌دانند چه قرارداد‌هایی برای استقلال گذاشته‌ام.

وی تاکید کرد: زمانی که تیم در دسته 3 بود باز هم برای مردم و استقلال تلاش می‌کردم اما همین جا می‌گویم دو تن از دوستانم برای کمپ استقلال زحمت کشیدند و سکوهای آنجا را درست کرده‌اند. ما این کارها را کردیم امیدوارم خدا قبول کرده باشد. فتح‌الله‌زاده هم برای استقلال زحمت کشیده و دوست خوب من است اما در این برهه صحبت کردن او برای من تعجب‌آور بود.

به گزارش فارس سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه آیا در این شرایط فرصتی برای گرفتن نفت و فولاد در دو هفته آینده وجود دارد یا خیر گفت: من قبول دارم که حضور این دو تیم در آسیا برای ما و سپاهان یک فرصت است و این مسئله را قبول دارم. اما از آن سو هم از شرایط مسابقه دور هستیم. شما فرض کنید ما سال قبل هرچه خواهش کردیم که تیم می‌خواهد به جمع 4 تیم برتر آسیا برود و بازی ما را عقب بیندازد قبول نکردند. در حال حاضر تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان حضور دارند در یک قسمت به نفع‌شان هست و در یک قسمت دیگر هم به ضرر ما است.

سرمربی تیم استقلال با اشاره به نقل قول افشار‌زاده در یکی از روزنامه‌ها گفت: افشار‌زاده با من رابطه خوبی دارد و پدر ورزش ایران است. درست است که او در خانواده آبی حضور دارد ولی به خاطر زحماتی که برای این ورزش کشیده هرچه بگوید می‌پذیرم. من افشار‌زاده را قلبا دوست دارم و 30 سال است او را می‌شناسم. نگاه او یک نگاه دیگر است و من هیچ وقت خودم را در جایگاهی نمی‌بینم که بخواهم با او اختلاف پیدا کنم. من به او جسارت نمی‌کنم و آن روزنامه هم که دیگر معلوم است و خودتان بهتر می‌دانید.


اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------