عابدزاده‌ها در کتاب تاریخ فوتبـال



اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات, عابدزاده‌ها در کتاب تاریخ فوتبـال

با تصمیم کارلوس کی‌روش، امیرعابدزاده به عنوان یکی از 3 دروازه‌بان تیم ملی راهی جام جهانی 2018 خواهد شد. با قرار گرفتن نام امیر عابدزاده در لیست 24 نفره تیم ملی حالا خیلی‌ها از این دروازه‌بان جوان به عنوان سورپرایز کی‌روش در روسیه نام می‌برند. تجربه جام جهانی برزیل باعث می‌شود بازی کردن عابدزاده در روسیه هم اتفاق بعیدی نباشد. ۴ سال قبل به نظر می‌رسید دروازه‌بان تیم ملی یک نفر از بین احمدی و داوری باشد اما در نهایت کی‌روش تصمیم گرفت حقیقی را درون دروازه تیم ملی قرار دهد.

 

حقیقی تا قبل از اردوهای منتهی به جام جهانی جایی در ترکیب تیم ملی نداشت اما در 3 بازی از اردوهای قبل از برزیل امتحان شد و در جام جهانی درون دروازه تیم ملی ایستاد. روندی که به نظر می‌رسد برای عابدزاده هم تکرار شده است. او مقابل ازبکستان، اولین بازی ملی‌اش را انجام داد و احتمالا در بازی‌های آینده پیش از جام جهانی هم دوباره شانس بازی پیدا خواهد کرد. اگر امیر عابدزاده برای ایران به میدان برود، او و پدرش تبدیل به بیست‌وششمین پدر و پسری خواهند شد که در جام جهانی بازی می‌کنند.

 

احمدرضا عابدزاده در جام جهانی فرانسه، 2 بازی مقابل آمریکا و آلمان انجام داد و امیر عابدزاده با حضور در جام جهانی روسیه می‌تواند خودش و پدرش را به لیست پدر و پسرهای جام‌جهانی اضافه کند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به لیست پدر و پسرهایی که حضور در جام جهانی را تجربه کرده‌اند.

 

اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات, عابدزاده‌ها در کتاب تاریخ فوتبـال

 

روزنامه خراسان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------