علت دلخوری گل‌محمدی از خالد شفیعی



 اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,خالد شفیعی

درخواست خالد شفیعی برای دریافت چک 100 میلیون تومانی مطالباتش عامل اختلاف میان او و تراکتورسازی شد.

 به گزارش ورزش سه؛  خالد شفیعی روز گذشته در حالی که گفته می‌شد با استقلال قرارداد امضا می‌کند اما ناگهان راهی کره جنوبی شد و همه را شوکه کرد. جدا از قول و قرارهایی که شفیعی با استقلالی‌ها گذاشته بود، ظاهرا او با تراکتورسازان نیز صحبت‌هایی درباره تمدید قرارداد کرده بود اما ناگهان از دسترس خارج شد و همین امر باعث دلخوری یحیی گل‌محمدی شد.

 

ماجرا از این قرار است که روز چهارشنبه یحیی گل‌محمدی با شفیعی به صورت تلفنی صحبت کرد و قرار بر این شد تا او روز پنجشنبه به دفتر مدیرعامل باشگاه برود و قراردادش را تمدید کند. شفیعی اما ناگهان زیر قولش به گل‌محمدی زد و به مدیران باشگاه اعلام کرد یک چک 100 میلیون تومانی از مطالباتش دریافت می‌کند و هروقت این چک نقد شد برای تمدید قرارداد اقدام خواهد کرد. بعد از صحبت‌ نهایی در ظهر پنجشنبه اما ناگهان تلفن شفیعی از دسترس خارج شد و تماس های مسئولان باشگاه تراکتورسازی نیز با او فایده نداشت.

 

در نهایت وقتی گل‌محمدی از این ماجراها خبر دار شد و فهمید شفیعی به توافق با خود این مربی نیز پایبند نبوده،‌اعلام کرد دیگر نیازی به او ندارد و از مسئولان باشگاه هم خواست برای تمدید قرارداد شفیعی اقدامی انجام ندهند.  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------