فریبا: درباره رضاییان، منصوریان تصمیم گیرنده است



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی, استقلال

مدیرفنی استقلال می گوید درباره رامین رضاییان در جمع کادرفنی این تیم صحبتی نشده است.

 به گزارش ایسنا، بهتاش فریبا در حاشیه تمرین شنبه استقلال گفت: تقریباً ما از روز دوشنبه کارمان را شروع کردیم. یک تعدادی از بازیکنان به دلایل مختلف غایب بودند. ما از معدود تیم هایی هستیم که با اکثریت بازیکنان تمرین می کنیم. گاها دیده ایم که برخی تیم ها با ۱۱ یا ۱۲ بازیکن کار را آغاز می کنند. میک مک درموت هم با جدیت کار را آغاز کرده است.

 

البته در جلسه فنی تصمیم بر این شد که همه جدی تر کار کنیم. تا امروز تمرینات خیلی خوبی انجام داده ایم و نفرات جدیدی هم که آمده اند، با استقبال هواداران روبه رو شدند. دیدیم که روز گذشته یک جای خالی هم در سکوها نبود. در هر صورت تلاش می کنیم تا دل این هواداران را شاد کنیم. دوازدهم هم به ارمنستان می رویم و بعد از چیزی حدود ۱۳ روز به ایران بر می گردیم تا خود را برای لیگ آماده کنیم.

 

مدیرفنی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این تیم بازهم خرید خواهد داشت، گفت: ما یک جای خالی دیگر داریم و باید ببینیم چه می شود.

 

وی درباره رامین رضاییان گفت: در این باره در کادرفنی صحبتی نشده و در نهایت آقای منصوریان تصمیم گیرنده هستند.

 

فریبا درباره هدف تیمش در سال پیش روی گفت: ما خوب شروع نکردیم ولی لیگ را خوب در فصل گذشته تمام کردیم. نفراتی که امسال به جمع ما اضافه شدند، طبیعتا تلاش را دوچدان می کند تا بهتر نتیجه بگیریم. هرچند قول دادن اشتباه است ولی ان شاءالله حداقل یک جام را امسال بگیریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------