مایلی کهن: حاضرم با کمترین هزینه مسابقه‌های لیگ را برگزار کنم



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,مایلی‌کهن

مراسم رونمایی از پیراهن تیم فوتبال سایپا در ساختمان این باشگاه انجام شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم علی دایی حکم سرمربیگری خود را از جمالی مدیرعامل کارخانه سایپا و رضا درویش مدیرعامل این باشگاه دریافت کرد.

 

محمد مایلی‌کهن در حاشیه این مراسم اظهار کرد: پیش از این چهارشنبه‌ها یک بخت آزمایی وجود داشت و فقط چهارشنبه‌ها قرعه‌کشی می‌شد اما الان مدام این بخت‌آزمایی به طرق مختلف انجام می‌شود.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان در جریان این بخت‌آزمایی‌ها هستند یا خیر گفت: نه تنها بازیکنان بلکه تماشاچیان و بینندگان هم در جریان این بخت‌آزمایی هستند. هر برنامه‌ای که اجرا می‌شود در این برنامه‌ها گفته می‌شود که اگر این پیام را بفرستید این مقدار جایزه می‌گیرید. خب این همان بخت‌آزمایی است اما روشش عوض شده است.

 

مایلی کهن درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس نسبت به مسائل مدیریتی که در این باشگاه می‌گذرد گله‌مند و ناراحت هستند و آیا این مسئله به عملکرد تیم بخصوص در لیگ قهرمانان آسیب نمی‌زند؟ گفت: به هر حال وقتی شما با بازیکنی قرارداد می‌بندی موظف هستی به این قرارداد عمل کنی و در این شکی نیست.

 

مدیران ما مدیران هزینه هستند وگرنه نباید میزان قرارداد بازیکنان اینقدر بالا و پایین شود. مدیران باشگاه‌ها برای اینکه خودشان در سمت‌هایشان باقی بمانند، نرخ قرارداد بازیکنان را افزایش می‌دهند. باید از اول اعلام کنیم که مدیر باشگاه چقدر پول می‌گیرد و البته همان طور که در دنیای حرفه‌ای فوتبال عرف است، یک بازیکن به هیچ عنوان حق ندارد پیرامون مسائل مالی صحبت کند. برخی بازیکنان تا دیروز با دوچرخه هم بیرون نمی‌رفتند اما الان بهترین خودروها را در اختیار دارند و البته حق‌شان هم هست اما یک مقدار هم باید به خاطر مردم حجب و حیاها بیشتر شود.

 

او در پاسخ به سوالی درباره وضعیت تیم‌های پایه فوتبال و جابه‌جایی برخی بازیکنان در تیم‌های جوانان و امیدها و نتیجه‌نگرفتن این تیم‌ها نیز گفت: تا قبل از اینکه تیم به مسابقه‌های قرقیزستان برود آقایانی که الان خودشان را همه فن حریف فدراسیون فوتبال می‌دانند و عناوین زیادی از قبیل دبیرکلی فدراسیون، مدیر تیم‌های ملی و... را یدک می‌کشند عنوان می‌کردند که همه کاره تیم آقای کی‌روش است. الان آقای کی‌روش کجاست؟ به قرآن این مسائل جای خنده ندارد.

 

مایلی کهن در پاسخ به این سوال که آیا معتقد است با یک مربی داخلی می‌توانستیم بدون دغدغه به جام جهانی برسیم گفت: کدام مربی داخلی ۷ سال سرمربی تیم ملی بوده است؟ ۴ سال اول که خدایان ما را به جام جهانی بردند. ۷ سال است که ایشان سرمربی تیم ملی است. من این سوال را می‌پرسم کدام بازیکن ما از تیم ملی به فوتبال خارج از کشور و اروپا رفته است؟ همه از آن طرف به اینجا آمده‌اند. تیمی که گفته می‌شود مقتدرانه به جام جهانی رفته است چطور بازیکنانش به کشورهای اروپایی نمی‌روند؟ بازیکنانی هم که به لیگ بعضی کشورها رفته، کشورهای معمولی بوده است.

 

او درباره اینکه با این حال مردم از بودن و عملکرد کی‌روش و رفتن تیم به جام جهانی خوشحال هستند تصریح کرد: مردم از صعود به جام جهانی خوشحال هستند و در این شکی نیست. ولی دلیلش این است که امثال آقای کی‌روشی‌پور آنقدر برای این قضیه تبلیغ کردند و مردم هم سرشان کلاه می‌رود. در کشوری که هزار تا مدرسه کپرنشین داریم و این‌ها را نه CNN نه VOA و نه دویچه‌وله می‌گویند.

 

من می‌گویم اگر ما به کی‌روش پول می‌دهیم لااقل او یک صفحه به من مایلی کهن چیز یاد بدهد. وقتی در مقطعی تاج رییس سازمان لیگ بود مگر کی‌روش نگفت فکر ‌می‌کنم برنامه لیگ را یک راننده تاکسی نوشته؟ حتی به راننده تاکسی هم توهین کرد. طبیعی است وقتی آن راننده تاکسی رییس فدراسیون می‌شود، در حقیقت رییس فدراسیون کی‌روش است نه تاج.

 

مایلی کهن درباره اینکه می‌خواهند او را با آقای ساکت در مراسم برترین‌های لیگ آشتی بدهند نیز گفت: آقای منصوریان هم در این قضیه مظلوم واقع شده است. به شدت باید از آقای منصوریان حمایت شود. ما باید به قوانین بین‌المللی اعتقاد داشته باشیم، چیزی که باعث شده کشورهای صاحب سبک فوتبال راهشان را پیدا کنند و آن هم این است که طبق معیار بین‌المللی باید سه روز قبل از مسابقه بازیکن در اختیار تیم ملی قرار گیرد. همین آقای تاج زمانی در ذوب آهن مسئولیت داشتند.

 

بنده سرمربی تیم ملی امید بودم. حمید عزیززاده مدافع ملی‌پوش بود و من در خط دفاع تیم ملی مشکل داشتم. به آقای حسین کفعمی لادانی زنگ زدم. ایشان معاون آقای تاج بود. به او گفتم من عزیززاده نیاز دارم. گفتند اگر تیم ملی امید ببرد ولی ذوب آهن ببازد چه کسی جواب ما را می‌دهد؟ من اصلا واهمه‌ای از گفتن این مطالب ندارم.

 

او در پاسخ به این سوال که منصوریان زمانی که سرمربی تیم ملی امید بود ادبیات دیگری در مورد در اختیار گرفتن بازیکنان باشگاه داشتند و الان طور دیگری صحبت می‌کنند پاسخ داد: این طبیعی است. فدراسیون ما الان چه کاری انجام می‌دهد؟ به خدا من حاضرم مسابقه‌های لیگ را کنترات بگیرم و به بهترین وجه و با کمترین هزینه آن را برگزار کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------