برانکو:‌ مستحق این برد بودیم/ شادی بعد از گل منشا هیچ مشکلی نداشت



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران معتقد است شادی بعد از گل منشا هیچ مشکلی نداشت.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی دو بر یک مقابل تراکتورسازی در نشست خبری عنوان کرد:‌ از این برد خیلی خوشحالم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم که به این برد بزرگ رسیدند. آنها واقعا مستحق این برد بودند.

 

وی درباره اتفاقات و حواشی ورود پرسپولیس به فرودگاه تبریز گفت: من چه زمانی مصاحبه کرده و گفته‌ام که جو فرودگاه خوب نبود؟ آیا درست است، زمانی که شرایط امنیتی فراهم نیست،‌ ما از فرودگاه بیرون بیاییم؟ وقتی نیروهای امنیتی مردم را بیرون کردند ما هم بیرون آمدیم. من هم در مصاحبه‌ام گفتم جو خوب و ورزشی در آنجا حاکم بود. هواداران تراکتور امروز نیز تیم خود را تشویق کرده و جو عادی در ورزشگاه وجود داشت. در مجموع خوشحالم توانستیم با پیروزی، هوادارانمان را که در ورزشگاه حاضر شده بودند، خوشحال کنیم.

 

برانکو درباره خطایی که داور برای پرسپولیس گرفت و خوشحالی منشا بعد از گل اول تیم، عنوان کرد: شما می‌پرسید آن موقعیت خطا نبود؟ اما باید اینطور بپرسید که پنالتی بود یا نبود؟ توهین هایی که به بازیکن‌های ما می‌شود را چه می‌گویید؟ شما به دید خودتان بازی را نگاه می‌کنید و من هم به دید خودم. معتقدم شادی بعد از گل او هیچ مشکلی نداشت. ما بعد از هر بازی، سه بار فیلم آن را مشاهده کرده و اگر مشکلی باشد، آن را به بازیکنان گوشزد می‌کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره استفاه از کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی، تصریح کرد: کمال در دوران پس از جراحی است و دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد. قطعا تیم با وجود کمال کیفیت بالاتری از بازی را ارائه خواهد داد. همچنین سیامک نعمتی نیز بازیکن خوبی است و مطمئنا در آینده شاهد نمایش فوق‌العاده او خواهیم بود.

 

وی درباره بازی ضعیف مهدی طارمی توضیح داد: طارمی به صورت کامل در پیش فصل همراه تیم نبوده و هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. او باید فرم خود را به دست بیاورد تا بتواند دوباره برای تیم مثمرثمر باشد. البته من از بازی طارمی راضی هستم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------