برانکو: ما مستحق برد مقابل گسترش فولاد بودیم



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید ما استحقاق برد مقابل گسترش فولاد را داشتیم و به بازیکنانم بابت این پیروزی تبریک می‌گویم..

به گزاش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در نشست خبری اظهار کرد: در آستانه عید غدیر خم از این پیروزی راضی هستم و خوشحالم به بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما استحقاق این برد را داشتیم چرا که بعد از بازی تیم ملی و در شرایط حساس نیاز به این برد داشتیم. همیشه اینگونه است که بعد از بازی‌های ملی، ملی پوشان نمی‌توانند عملکرد قبل خود را به نمایش بگذارند.

 

وی افزود: واقعیت این است که بخشی از ذهن بازیکنانمان را دیدار مقابل الاهلی گرفتند. ما کاملا استحقاق برد را داشتیم حتی با وجود اینکه در نیمه نخست خوب نبودیم اما چند فرصت خوب داشتیم اما در نیمه دوم از قدرت و تاکتیک تیم‌مان استفاده کردیم و بردیم. می‌دانیم که گسترش فولاد مشکلات زیادی دارد اما من مطمئن هستم با حضور بوناچیچ این تیم به نتایج دلخواهش خواهد رسید. آنان بازیکنان جدید زیادی دارند و چند بازیکن آنها در فرصت‌های آخر نقل و انتقالات به این تیم اضافه شدند، بنابراین نیاز به زمان دارند. من به بازیکنانم به خاطر این برد تبریک می‌گویم و به هوادارانمان هم که در همه جا حضور دارند از آنها تشکر می‌کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------