نمی‌دانم چه بگویم/ بازیکنانم با انگیزه بودند



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی  ,زلاتکو کرانچار

سرمربی سپاهان پس باخت این تیم مقابل صنعت نفت آبادان و حذف شدن از جام حذفی با بیان اینکه تمام تلاشمان را کردیم گفت: نمی‌دام دیگر چه باید می‌کردیم و چرا موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نمیشد.

به گزارش مهر، زلاتکو کرانچار شامگاه پنجشنبه، پس از باخت سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان و حذف از رقابت‌های جام حذفی در ارتباط با روند بازی اظهار داشت: نمی‌دانم درمورد این بازی چه باید بگویم. ما بر بازی مسلط بودیم و موفق شدیم شانس‌های متعددی ایجاد کنیم که هیچ‌یک به گل تبدیل نشد نمی‌دانم دیگر باید چه می‌کردیم.

 

وی در خصوص کیفیت بازی بازیکنان تیمش افزود: خوشبختانه بازی سازی مناسبی داشتیم و از لحاظ بازی‌سازی کاملا از بازیکنانم راضی هستم اما متاسفانه استفاده از موقعیت‌ها و گلزنی مشکل داریم.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به قطع شدن نورافکن‌های ورزشگاه یک بار در ابتدای نیمه اول و بار دیگر در دقیقه ۷۴ گفت:البته نباید فراموش کرد این قطع برق ورزشگاه به ضرر ما و به سود تیم حریف تمام شد و درست زمانی که ما ریتم بازی را در دست داشتیم، قطع برق موجب از دست دادن این ریتم و شد.

 

وی درمورد حواشی احتمالی پس از این شکست بیان کرد: از سوی دیگر بهم ریختن جو تیم به خاطر این شکست دور از انتظار نیست ولی امیدوارم که بتوانیم جو فعلی تیم را حفظ کنیم چراکه سه مسابقه مهم دیگر با فولاد اهواز، پرسپولیس و نفت تهران پیش رو داریم و امیدوارم بتوانیم در بازی های آینده نتایج بهتری کسب کنیم. 

 

کرانچار انگیزه بازیکنان تیمش برای برد در این مسابقه را خوب توصیف کرد و گفت:خوشبختانه توانستیم انگیزه بازیکنان را برای بازی افزایش دهیم و خود بازی و نحوه بازی بازیکنانم بیانگر این بود که از لحاظ انگیزه بازیکنان ما چیزی کم نداشتند.

 

وی نزدن گل را تنها مشکل سپاهان عنوان کرد و اضافه کرد: تنها مشکل ما نزدن گل ها بود و در آینده تلاش می کنیم دوباره بازی را آنالیز کنیم و به مهاجمانمان تذکرات لازم را بدهیم و کیفیت و مهارت گلزنی آنان را افزایش دهیم تا مبادا در بازی‌های آینده چنین اتفاقاتی رخ دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------