بنزما قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,کریم بنزما

مهاجم فرانسوی رئال مادرید تا سال ۲۰۲۱ در این تیم ماندنی شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رویای کریم بنزما به حقیقت پیوست. مهاجم رئال مادرید دوست داشت دوران ورزشی‌اش در این تیم به پایان برسد که این اتفاق با تمدید قراردادش رخ می‌دهد. بنزما تا ۳۳ سالگی در مادرید خواهد ماند. او برای ۱۲ سال پیراهن مادرید را بر تن می‌کند.

 

مهاجم فرانسوی تا سال ۲۰۱۹ با تیم اسپانیایی قرارداد داشت و باشگاه مادرید اعلام کرد که این بازیکن تا سال ۲۰۲۱ در این تیم خواهد ماند. دستمزد سالانه بنزما که سالانه ۷.۵ میلیون یورو بود افزایش پیدا خواهد کرد و رقم فسخ قراردادش به یک میلیارد یورو خواهد رسید.

 

شرایط برای بنزما از زمانی که به مادرید پیوست (۲۰۰۹) آسان نبود. چند سال طول کشید تا همیشه در ترکیب اصلی باشد اما هرگز رقابت را برای رسیدن به جایگاه مورد نظرش فراموش نکرد. با این حال زمانی که ژوزه مورینیو او را گربه نامید او دندان هایش را روی هم فشار داد، سکوت کرد و به کار خود ادامه داد تا به یکی از ستون های اصلی تیمش تبدیل شود.  مهاجم فرانسوی به انتقادات رسانه ها و مردم گوش نکرد و پیشنهادات میلیونی را رد کرد. او می دانست که از حمایت کادر فنی برخودار است و اکنون به عنوان کاپیتان چهارم تیم شناخته می شود. این موضوع برای بنزما اهمیت زیادی دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------