كاپيتان تيم ملي فوتبال استراليا: هدف بعدي جام جهاني برزيل و قهرماني در خانه است



 

 

 

كاپيتان تيم ملي فوتبال استراليا: هدف بعدي جام جهاني برزيل و قهرماني در خانه است

 

کاپيتان تيم ملي فوتبال استراليا از شکست در ديدار پاياني بهت‌زده است.

تیم ملي فوتبال استراليا درديدار پاياني جام ملتهاي آسيا با شکست مقابل ژاپن به نايب قهرماني بسنده کرد. نتيجه‌اي که کاپيتان استراليا آن را چندان عادلانه نمي‌داند.

لوکاس نيل درباره ديدار مقابل ژاپن گفت: شايد خستگي بيش از اندازه بازيکنان باعث شد که در وقت اضافي کم بياورند و گل بخوريم. در بازي که در چنين سطحي برگزار مي‌شود تنها يک اشتباه مي‌تواند برنده يا بازنده را مشخص کند.

نيل ادامه داد: اشتباه ما اين بود که ژاپن را مجازات نکرديم. زماني که فرصت‌هاي گلزني را از دست داديم بايد فکر مي‌کرديم که ممکن است در دقايقي آنها ما را جريمه کنند و گل بزنند. کاري که ما انجام نداديم.

کاپيتان تيم ملي استراليا درباره تاثير اين شکست برروي بازيکنان گفت: قرار نيست که در اين شکست غرق شويم اما فکر مي‌کنم مقابل ژاپن کار بيشتري نمي‌توانستيم انجام دهيم. هيچ يک از دو تيم عملکرد فوق‌العاده‌اي نداشتند و ما واقعا توانستيم به اندازه کافي فرصت ايجاد کنيم اما به هر حال پيروزي نصيب تيم ما نشد و حالا بايد براي حضور در جام جهاني برزيل استارت بزنيم.

نيل در پايان گفت: بعد از آن بايد تلاش کنيم تا در شرايطي که ميزبان جام ملتها هستيم به مقام قهرماني برسيم چرا که استفاده از امتياز ميزباني و حمايت هواداران مي‌تواند فرصت مناسبي براي ما ايجاد کند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------