مجبورم کردند درباره فـرکی افشاگری کنم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

درباره منصور پورحیدری چه می‌توان گفت جز اینکه او را موسپید و جعبه سیاه استقلال بنامیم! پورحیدری از خیلی اتفاقات و حاشیه‌ها باخبر است اما ترجیح می‌دهد سکوت اختیار کند و حرفی نزند. او می‌گوید: من عمر خودم را در استقلال گذاشته‌ام و نمی‌توانم استقلال را با چیزی عوض کنم.

مصاحبه شما با يكي از خبرگزاري‌ها جنجال‌ساز شد.
جنجال؟!

افشاگري درباره مذاكره با حسين فركي براي حضور روي نيمكت استقلال...
من اگر در اين باره حرف زدم و به قول شما براي اولين بار افشاگري كردم، چند دليل داشت كه مهمترين آن حرف و حديث‌هايي بود كه ديگر به اوج رسيد. وقتي اين ماجراها را شروع كردند و انگار تمام شدني نبود، مجبور شدم اين مسئله را بازگو كنم.

كدام مسائل؟ منظورتان سرمربي كردن پرويز مظلومي از سوي شما بود؟
دقيقاً، من ديدم برخي‌ها ول‌كن نيستند و مدام صحبت مي‌كنند منصور پورحيدري با پارتي‌بازي پرويز مظلومي را سرمربي استقلال كرده است. وقتي اين حرف‌ها از حالت طبيعي خارج مي‌شود، ديگر صورت خوشي ندارد، از همين رو سكوت چند ماهه‌ام را شكستم و از اتفاقي حرف زدم كه فقط دو نفر از آن اطلاع داشتند.

كدام دو نفر؟
من و آقاي افشارزاده با ايشان صحبت‌هايي انجام داديم و پس از آن با حسين فركي به صحبت پرداختم، مذاكراتي صورت گرفت ولي در نهايت ايشان براي نيامدن، دلايلي داشتند كه قابل احترام بود.

دلايل فركي چه بود؟
خب، حسين اخلاق و خصوصيات خاص خودش را دارد. او چه از لحاظ فني و چه از لحاظ اخلاقي عالي است. او با سپاهان قهرمان شده بود و مي‌خواست در اين تيم به فعاليت مربي‌گري‌اش ادامه دهد. فركي به حاشيه و شرايط اينچنيني علاقه‌اي ندارد.

در كارنامه فركي حضور در پرسپوليس هم به چشم مي‌خورد. اين يك نكته منفي بود و به طور حتم هواداران استقلال واكنش نشان مي‌دادند.
به هر حال هرچه بود، تمام شد و رفت. فركي در پرسپوليس بازي كرده بود ولي اصلاً صحبتي درباره اين موضوع نشد. بعد از آن نيز به آقاي افشارزاده گفتم و پرونده اين ماجرا بسته شد، ضمن اينكه عليرضا منصوريان و چند گزينه خارجي كانديداي حضور در استقلال بودند.

ولي بايد قبول كنيم منصور پورحيدري نقش پررنگي داشت و يك‌تنه خيلي از كارها را انجام داد.
من با اين حرف شما نيز مخالف هستم، خداوكيلي اين‌طور نبود كه فقط پورحيدري، مظلومي را بخواهد. پرويز مربي بزرگي است و شرايط و نكات مثبت زيادي داشت و در نهايت نه من بلكه همه نفرات هيأت مديره استقلال به اين نتيجه رسيدند كه او مي‌تواند در مقطع و شرايط فعلي به تيم كمك كند.

پرويز مظلومي در استقلال سابقه داشت و كارنامه خوبي هم بر جاي گذاشته بود.
پرويز بازيكن استقلال بود، به عنوان كمك‌مربي سال‌ها حضور داشته، در مقام سرمربي دو فصل روي نيمكت استقلال نشست و نتايج خوبي به دست آورد، استقلال را مي‌شناسد، مي‌داند هوادار چه مي‌خواهد و... اينها عواملي است كه نقش زيادي در سرمربي شدن او داشت.

اين موضوع را فراموش كنيم، مي‌رسيم به حاشيه‌هاي شماره 7 استقلال...
پس امروز فقط دنبال حاشيه هستيد، اين ماجراي شماه 7 چيزي نبود كه اينچنين حاشيه‌ درست كند، درباره اين موضوع نيز بايد بگويم وقتي در اردوي كردان حضور داشتيم، من ديدم ماجرا و اتفاقاتي در حال رخ دادن است و براي همين تصميم گرفتم آنجا كسي شماره هفت را نپوشد. آقاي افشارزاده در ايران نبودند و جلسه هيأت مديره نيز برگزار نشد.

 

اين عوامل دست به دست هم داد تا براي جلوگيري از برخي اتفاقات در آن برهه، چنين كاري را انجام بدهم، وگرنه اين موضوع به بنده ارتباطي ندارد.

يعني شماره هفت بايگاني نشده است؟
نه، همين حالا هر تصميمي مديران استقلال بگيرند آن را به سرانجام مي‌رسانيم.

شمارش معكوس براي ليگ برتر آغاز شده است، استقلال- سياه‌جامگان!
طبيعي است استقلال هنوز به شرايط ايده‌آل نرسيده باشد. عواملي همچون دير آمدن بازيكنان خارجي، آسيب‌ديدگي برخي بازيكنان، دير شروع كردن و... استقلال را از برنامه‌ريزي تعيين شده عقب انداخت اما در يك ماه اخير واقعاً همه زحمت كشيدند. با تيمي بازي داريم كه تازه به ليگ برتر آمده است.

 

بازيكنان و كادر فني خوبي دارد. به هر حال هوادار استقلال از تيم برد مي‌خواهد و كم‌طاقت است. استقلال براي خوب بودن و نتيجه گرفتن تمام تلاش خود را به كار مي‌بندد. به اميد خداوند بزرگ در شهر امام رضا(ع) مي‌خواهيم استارت پرقدرتي در ليگ برتر بزنيم.

منصور پورحيدري روي نيمكت استقلال مي‌نشيند؟
معلوم نيست.

اتفاقاً همين‌طور است! ما كه مطمئن هستيم!
حالا تا روز بازي...

مهدي پاشازاده عليه شما مصاحبه تندي كرده است.
چه گفته است؟

گفته پورحيدري دنبال يار جمع كردن است.
او شاگرد من بوده است، همين.

اخبار ورزشی - خبر اسپرت

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------