پاسخ مثبت تادئو به نامه باشگاه پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپولیس

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در امور فوتبال گفت: وکیل تادئو با ارسال پاسخ نامه باشگاه پرسپولیس، خواهان اعلام مبلغ مورد نظر باشگاه جهت انجام تسویه حساب و فسخ قرارداد شد..

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پیگیری‌های حقوقی به منظور ساماندهی پرونده‌هایی که در مراجع بین‌المللی از گذشته مفتوح بوده و انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از طرح دعاوی جدید از تاکیدات هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس است که توسط سرپرست باشگاه پرسپولیس دنبال می‌شود.

در این ارتباط آرش نجفی در ارتباط با آخرین اقدامات صورت گرفته در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: از اقداماتی که در حال انجام است باید به مکاتبات با تادئو و وکیل او اشاره کنیم. در پی نامه‌ای که چندی پیش از جانب وکیل آقای تادئو ارسال شد، باشگاه لایحه و نامه‌ای را متقابلا ارسال کرد که پاسخ آن را دریافت کردیم.

 

خوشبختانه در نامه جدید با پذیرش موضوعات، از سوی طرف مقابل پذیرفته شده است که با تسویه مطالبات تا مقطعی که بازیکن حضور داشته است فسخ قرارداد صورت بگیرد. در همین ارتباط ما اعلام کرده بودیم اینکار با پرداخت بخشی از مطالبات انجام شود که طرف مقابل در نامه خود خواهان اعلام رقم از سوی باشگاه شده است که این به معنای پذیرش ضمنی موضوع است.

 

در همین ارتباط قرار است پس از اعلام رقم مطالبات بازیکن از سوی امور مالی، شرایط از سوی مدیریت و آقای طاهری مشخص شود تا توسط بخش حقوقی پیگیری گردد.

وی درباره پرونده ممدوتال نیز خاطرنشان کرد: زمانی که ما مشغول به فعالیت شدیم حکم صادره درباره این پرونده قطعی شده بود. خوشبختانه توانستیم برای پرداخت با وکیل بازیکن به توافق خوبی برسیم و باشگاه پیش از این مبلغ مورد نیاز را برای این امر اختصاص داد اما انتقال پول توسط صرافی کمی زمانبر بود. در حال حاضر مسوولان صرافی سند واریز پول را ارائه کرده‌اند و ما منتظر دریافت این رقم توسط طرف مقابل هستیم.

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------