سنگ اندازی فدراسیون جلوی ثبت خرید جدید استقلال



اخبار,اخبار ورزشی,بهرام امیری

عضو کمیته نقل‌وانتقالات استقلال گفت: «دوستان در فدراسیون فوتبال به خاطر مسئله باشگاه راه‌آهن حاضر نیستند کار اصولی را انجام دهند و ما باید تاوان اشتباه آنها را بدهیم.

بهرام امیری در مورد آخرین وضعیت پروپجیچ برای ثبت قراردادش با استقلال اظهار داشت: «اعتقاد ما این است که با توجه به نامه‌ای که فیفا به باشگاه داده است، فدراسیون باید قرارداد این بازیکن را ثبت کند و درخواست ITC این بازیکن را بدهد.»

وی افزود: «صبح روز گذشته (سه‌شنبه) به سازمان لیگ رفتم تا در این مورد با مهدی تاج، کسرایی و جمالی از اعضای روابط بین‌الملل صحبت کنم. همه در سازمان لیگ تایید کردند که می‌توان قرارداد پروپجیچ را ثبت کرد اما نمی‌دانم در فدراسیون فوتبال چه مسائلی وجود دارد که اقدامی برای این مسئله صورت نمی‌‌گیرد.»

عضو کمیته نقل‌وانتقالات استقلال تاکید کرد: «نامه فیفا شفاف است و برای ثبت قرارداد پروپیچ مشکلی وجود ندارد ولی نمی‌دانم دوستان در فدراسیون فوتبال چه مشکلی دارند. دوستان در فدراسیون فوتبال به خاطر مسئله باشگاه راه‌آهن حاضر نیستند کار اصولی را انجام دهند و ما باید تاوان اشتباه آنها را بدهیم.»

امیری با اشاره به نامه فیفا گفت: «فیفا نمی‌گوید که پروپیچ بازیکن آزاد است یا نه و به صراحت اعلام کرده که از طریق فدراسیون فوتبال برای گرفتن ITC بازیکن مورد نظر اقدام کنید. فیفا گفت مدارک‌تان از جمله اینکه قرارداد این بازیکن باید تا پایان بیست‌وچهارم جولای بوده باشد، باید در اختیار باشد. ما این مدارک را داریم ولی نمی‌دانم چرا دوستان اصرار دارند که این کار انجام نشود. اگر مشکلی وجود دارد، دوستان به ما باید بگویند.»

وی در خصوص اینکه مدیربرنامه‌های جاسم کرار گفته که اگر تا پایان هفته مطالبات کرار پرداخت نشود، این بازیکن از استقلال جدا خواهد شد، گفت: «مدیربرنامه‌های این بازیکن درخواستی دارد، باید به صورت مکتوب به باشگاه بدهد تا پاسخ آن را بدهیم. در رسانه‌ها نمی‌توانیم پاسخ این حرف‌ها را بدهیم.»

امیری در پایان تاکید کرد: «کرار یک مشکل مالی دارد و ما هم در تلاش هستیم که این موضوع را حل کنیم.فکر می کنم تا فردا بخشی از مطالبات او را پرداخت کنیم.»

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------