تنها بازیکن تیم ملی فوتبال که بدون تیم مانده



اخبار,اخبار ورزشی,رضا قوچان نژاد

هافبک تکنیکی تیم ملی اگر چه مدعی شده که از لاس پالماس اسپانیا پیشنهاد دارد اما فعلا هیچ خبر جدیدی در این رابطه مطرح نیست.

هفته ای که در اواخرش به سر می بریم هفته خوبی برای فوتبال ایران محسوب می شود. خوب از این لحاظ که سه بازیکن تیم ملی تیم جدیدشان را مشخص کردند و فصل آینده در فوتبال اروپا توپ خواهند زد.

رضا قوچان نژاد که پارسال در کویت و قطر بازی کرده بود دوباره به انگلیس و چارلتون برگشته. کریم انصاری فرد بعد از گذراندن یک فصل کابوس وار در اوساسونا به یونان رفته تا از آنجا دوباره بتواند نظر مثبت کی روش را برای ملی پوش شدن جلب کند. علیرضا جهانبخش هم پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و از نایمخن به آلکمار رسیده است.

این وسط تنها بازیکن تیم ملی که هنوز تکلیفش مشخص نشده، مسعود شجاعی است. مسعود که پارسال در الشحانیه قطر بازی کرد اگر چه مدعی شده که از لاس پالماس اسپانیا پیشنهاد دارد اما فعلا هیچ خبر جدیدی در این رابطه مطرح نیست و شجاعی این روزها در تهران درگیر فروشگاه جدیدش در یکی از پاساژهای معروف است.

در برهه ای از فصل نقل و انتقالات پرسپولیسی ها می گفتند که وی را می خواستند و از سوی دیگر پرویز مظلومی هم رسما اعلام کرده بود که اگر بازیکن آزاد باشد شجاعی را استقلالی می کند ولی خود این بازیکن اعلام کرده بود که در سال جاری به هیچ یک از این دو تیم نخواهد رفت چرا که می خواهد فوتبالش را در خارج از ایران پی بگیرد.

آیا او فصل آینده دوباره به جزایر قناری برمی گردد یا اینکه در یک لیگ درجه دو اروپایی یا یک لیگ عربی به فوتبالش ادامه خواهد داد؟ جواب این سئوال طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------