چون نامش ریوالدو است که نباید حتما بازی‌ساز باشد



اخبار,اخبار ورزشی,ریوالدو

ریوالدو هافبک برزیلی استقلال دیشب برای اولین بار از ابتدا در ترکیب استقلال قرار گرفت. بازیکنی که پرویز مظلومی با حساسیت خاصی جذبش کرده است.

ريوالدو خرید جدید برزیلی استقلال که آمده بود تا خط هافبک استقلال در پست شماره 10 یا بازیساز بی نیاز باشد ،در بازی با استقلال اهواز یار ثابت تیمش بود. او در بازي مقابل ذوب آهن هم پانزده دقيقه اي براي تيمش به ميدان رفت اما نتوانست مانع شكست آبی ها شود.

 

ريوالدو در بازی با استقلال اهواز هم خيلي عملكرد چشم گيري نداشت و در سطح متوسط ظاهر شد. به طوري كه مظلومي در اواسط نيمه دوم پروپئيچ را جايگزين او كرد.

 

براي توجيه عملكرد متوسط اين بازيكن برزيلي دو دليل وجود دارد. يكي اينكه او هنوز با شرايط استقلال و ايران وفق پيدا نكرده و نياز به زمان بيشتري دارد و اینکه او قبل از آمدن به ایران 7 ماهی بازی نکرده است.

اگرچه هنوز یک سئوال درباره ریوالد بی پاسخ مانده است. اینکه برزیلی 270 هزار دلاری استقلال که اتفاقا از لیگ دسته اول این کشور آمده و رزومه درخشانی نسبت به دیگر برزیلی های لیگ دارد ، اگرچه به عنوان هافبک بازیساز جذب شده ، بازیکن پست 6 یا هافبک دفاعی است.

 

این مسئله ای بود که اولین بار روزنامه ایران ورزشی بر اساس اطلاعات سابقه بازی این بازیکن در سایت های ترانسفر بازیکن نوشت اما مظلومی در جوابش گفت:«من که هرچه از او فیلم بازی دیدم ، تنها به این نتیجه رسیدم که یک هافبک بازیساز است.»

 

ریوالدو که قدرت شوت زنی بالایی دارد ، در های لایت هایی که مربی استقلال دیده ، نظر او را جلب کرده و البته شاید کمی مثل امید ابراهیمی میل به نفوذش زیاد باشد.

 

شاید مظلومی با کمی تغییر در دیدگاهش ،با قرار دادن ريوالدو در كنار چشمي، بتواند اميد ابراهيمي را کمی جلوتر ببرد و از قابلیت های بازیسازی بالاتر او استفاده کند و اینگونه مشکل تیمش را در زمان هایی که حفره پشت سر امید شکل می گیرد هم خلاص کند. اتفاقی که کارلوس کروش در تیم ملی هم به آن فکر می کند.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------