حسرت یک ترکیب رویایی بر دل هواداران منچستر ماند



اخبار,اخبار ورزشی,منچستر

مسئولان منچستر یونایتد در فصل نقل و انتقالات به دنبال بمب های زیادی بودند که همه آن‌ها خنثی شدند.

سيزدهمين روز ماه مي سال ٢٠١٣ تبديل به يكي از تلخ ترين روز هاي زندگي طرفداران منچستر يونايتد شده است. روزي كه سر الكس فرگوسن از جمع شياطين سرخ جدا شد. آن روز حاضرين در اولدترافورد به ظاهر با فرگوسن خداحافظي كردند اما در حقيقت اين شور و نشاط بود كه در منچستر كمرنگ تر از هميشه شد.

 

بعد از فرگي، ديويد مويس روي نيمكت منچستر نشست كه زياد دوام نياورد و پس از چند بازي جاي خود را به لوييس فن خال داد. فن خال فصل گذشته منچستر را كمي از حال و هواي زمان مويس در آورد و حداقل به پلي آف ليگ قهرمانان اروپا رساند.


اين مربي هلندي براي فصل جديد هم يك تركيب رويايي را در نظر گرفته بود اما موفق به ساختن آن نشد. اگر بخواهيم نگاهي به بازيكنان مد نظر فن خال بيندازيم، وزن بالاي اين تركيب را حس مي كنيم.


بد نيست نگاهي به تركيب مد نظر فن خال بيندازيم و آن را با تركيب كنوني منچستر مقايسه كنيم:
فن خال از ته دل دوست داشت داويد دخيا را در درون دروازه تيمش نگه دارد كه انگار موفق به انجام اين كار نشده و دخيا با وجود شروع فصل جديد همچنان هوس مادريد را دارد.


قلب خط دفاع منچستر قرار بود با حضور اوتامندي (والنسيا) و راموس (رئال مادريد) ايمن شود اما اوتامندي به ديگر تيم شهر منچستر رفت و راموس هم در برنابئو ماندني شد.


فن خال مي خواست سمت راست و چپ دفاعي تيمش را با حضور كلاين (ساوتهمپتون) و كولمن (اورتون) پر كند اما اين دو بازيكن هم به درخواست او پاسخ منفي دادند.


قرار بود مولر (بايرن مونيخ) ، گوندوغان (دورتموند) ، بيل (رئال مادريد) و پدرو (بارسلونا) خط هافبك منچستر را تشكيل دهند اما نه تنها اين اتفاق نيفتاد بلكه پدرو نزديك ترين گزينه به اين تيم هم راهي چلسي شد!


اگر كاواني (پاري سن ژرمن) و هري كين (تاتنهام) در كنار روني قرار مي گرفتند، آن موقع منچستر هم صاحب يك مثلث هجومي رويايي در دنياي فوتبال مي شد.


اما حالا: سرخيو رومرو (موناكو) ، متيو دارميان (تورينو) ، شوان اشتايگر (بايرن مونيخ) ، مورگان اشنايدرلين (ساوتهمپتون) و ممفيس دپاي (آيندهوون) ٥ بازيكني هستند كه جاي ١١ بازيكن ايده آل فن خال را گرفتند. البته نمي توان گفت اين ها خريد هاي بدي براي منچستر هستند چرا كه اين تيم فصل را خوب شروع كرده و در آستانه بازگشت به ليگ قهرمانان اروپا هم قرار دارد ولي اگر آن تيم رويايي فن خال ساخته مي شد، معدود تيم هايي مي توانستند برابر منچستر دوام بياورند.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------