مدافعی که برانکو نخواست همچنان به او کنایه می زند



اخبار,اخبار ورزشی,سید جلال حسینی

سید جلال حسینی که ابتدای فصل با نظر منفی برانکو برای پیوستن به پرسپولیس مواجه شد، همچنان دل پری از مربی کروات دارد.

وقتي خبر رسيد كه مدافع ملي پوش پرسپوليس از قطر پيشنهاد خوبي دارد و نمي خواهد در پرسپوليس بماند، خيلي ها به اين فكر كردند كه او فقط به خاطر پول مي خواهد تيم خودش را تنها بگذارد. تيمي كه آن زمان به شدت از نبود يك دفاع خوب كه بتواند زوج خوبي را با بنگر تشكيل دهد، رنج مي برد. او هنگام جدايي مشكلات مديريتي را بهانه كرد و به هواداران وعده داد كه دوباره برمي گردد.

 

رحيمي، مدير عامل آن زمان پرسپوليس گفته بود كه سيدجلال بخشي از پولش را گرفته و حالا تيم را رها كرده و هوس رفتن به قطر را كرده است. اين حرف ها نظر حسيني را برنگرداند و بعد از جدايي او مايكل اومانيا مدافع با تجربه كاستاريكا كه در جام جهاني هم حاضر شده بود با نظر دايي جانشين سيد جلال شد.

 

اما خيلي مطمئن ظاهر نشد و به عقيده كارشناسان و طرفداران نتوانست جاي خالي او را به خوبي پر كند. نقل و انتقالات اين فصل ليگ برتر كه شروع شد دوباره صحبت از بازگشت حسيني به جمع قرمزها بالا گرفت. به نظر مي رسيد خود سيدجلال هم خيلي دوست داشت كه بعد از آن همه حرف و حديث درباره رفتنش به قطر دوباره به پرسپوليس برگردد.

 

با وجود اختلافي كه در اواسط فصل بين او و زلاتكو كرانچار، مربي الاهلي به وجود آمده بود، احتمال بازگشت سيدجلال خيلي بالا رفته بود. همان طور كه پيش بيني مي شد اين اتفاق افتاد و زبان نرم نژادفلاح، سرپرست وقت باشگاه او را پاي ميز مذاكره آورد. بعد از اين اتفاق دوباره اميد به دل طرفداران پرسپوليس براي داشتن يك ستون دفاعي مطمئن بازگشت.

 

اما بركناري نژادفلاح و روي كار آمدن طاهري، مذاكرات با سيدجلال را روي هوا فرستاد. بعد از چند روز كه اهالي فوتبال فكر مي كردند هيئت مديره جديد علاقه مند به جذب حسيني نيست، اعلام شد كه برانكو راغب نيست تا سيد جلال را به خط دفاعي تيمش اضافه كند.

 

اين عدم تمايل برانكو براي طرفداران پرسپوليس آزار دهنده بود. چون آنها زوج بنگر - سيد جلال را به ياد مي آوردند كه در ليگ سيزدهم فقط ١٥ گل از حريفان خورد. بعد از كلي بحث و فراز و نشيب نهايتا مدافع ملي پوش سابق پرسپوليس به نفت پيوست. حضور نفت در آسيا فرصت خوبي براي سيدجلال است كه او ثابت كند يكي از بهترين مدافعان آسيا است.

 

مطمئنا تجربه بالاي او به تيم عليرضا منصوريان خيلي كمك خواهد كرد. در حالي كه فصل جديد شروع شده اما سيدجلال چند باري مصاحبه كرد و به برانكو كه اجازه بازگشت به او نداده بود، كنايه زد. حسيني حتي درباره لوكا ماريچ، هموطن برانكو هم گفته كه بازي هاي او را نديده و نظري درباره كيفيت بازي او ندارد.

 

سيدجلال اعتقاد دارد كه او و بنگر، چشم بسته همديگر را پيدا مي كردند. همه اين صحبت ها به اين معناست كه سيدجلال حسيني همچنان از برانكو دلگير است و انگار او خيلي دوست داشت فصل جديد در پرسپوليس بازي كند.

 

در هر حال او هنوز عزيز پرسپوليسي هاست و در آستانه بازي مهم نفت در ليگ قهرمانان آسيا از آنها خواسته كه اين تيم را تنها نگذراند و براي حمايت به ورزشگاه بيايند.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------