داستان لیست برانکو و مسئولان باشگاه که می‌گویند به جز جماعتی همه را جذب کرده‌اند



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

مدیران باشگاه پرسپولیس اصرار دارند که غیر از مهرداد جماعتی، تمام بازیکنان مورد نیاز برانکو را جذب کرده اند.

از ابتدای فصل تا به حال، بارها برانكو مصاحبه كرده و گفته كه لیست مورد نظر او جذب نشده‌اند و در طرف مقابل، طاهری و عبدی هم بارها مصاحبه كرده و گفته‌اند كه غیر از مهرداد جماعتی، تمام بازیكنان مورد نیاز سرمربی جذب شده‌اند.

 

این اواخر حتی عبدی گفته كه اگر لازم باشد، حاضر است لیستی كه برانكو به باشگاه داده را رسانه‌ای كند.

اما ماجرای این اختلاف چیست؟ برانكو راست می‌گوید یا مسئولان باشگاه؟ داستان از این قرار است كه پیش از شروع فصل، باشگاه از برانكو خواست كه لیست بازیكنان مورد نظر خود را كتبا اعلام كند.

 

برانكو هم لیستی به باشگاه داد كه نام مهرداد جماعتی هم در آن دیده می‌شد. در این لیست غیر از مهرداد جماعتی هر اسمی كه وجود داشت، جذب شد.

 

اما برانكو پس از گذشت چند روز به مسئولان باشگاه اسامی جدیدی اعلام كرد و گفت كه این بازیكنان را هم نیاز دارد. اما این لیست جدید، شفاهی به باشگاه اعلام شد.

 

در لیست شفاهی برانكو نام بازیكنانی چون سیدجلال حسینی، آندره از صربستان، كرستانویچ، مهرداد طهماسبی، حامد لك و حبیب گردانی وجود داشت.

اتفاقا همه این بازیكنان به باشگاه رفتند، مذاكره جدی انجام دادند و توافقاتی هم حاصل شد. اما در نهایت، سر مبلغ قرارداد به توافق نرسیدند و این بازیكنان پرسپولیسی نشدند.

 

حالا مسئولان باشگاه پرسپولیس به همان لیست كتبی برانكو استناد می‌كنند و می‌گویند به جز مهرداد جماعتی، همه بازیكنان مورد نظر كادر فنی را جذب كرده‌اند.

 

اما زمانی كه این بازیكنان به باشگاه رفته و مذاكره انجام داده‌اند، مشخص است كه اسم آن ها در لیست مورد نظر برانكو بوده. حالا هم استناد عبدی و طاهری به لیست كتبی برانكو، فقط برای توجیه كردن ضعف باشگاه در جذب بازیكنان مورد نظر است.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------