افول رونالدو؟!



اخبار,اخبار ورزشی, افول رونالدو

آقاي گل فصل قبل، اين فصل آن‌طور كه بايد و شايد گل نمي‌زند. آمار و ارقام حاكي از اين است كه برترين گلزن حال حاضر رئال‌مادريد و ليگ اسپانيا در مسير درستي قدم برنمي‌دارد.

او در شش هفته‌اي كه از لاليگاي امسال مي‌گذرد، تنها در يك بازي موفق به گل زدن شده، هرچند كه در همان روز و بعد از درخشش در ورزشگاه كورنيا ال‌ پرات زد، دوباره توانست خودش را در دل رئالي‌ها جا كند.

پنج گل ستاره پرتغالي در آن بازي به اسپانيول تنها گل‌هايي است كه ستاره پرتغالي تا اينجاي لاليگا به نام خودش ثبت كرده. او در شش بازي ابتدايي فصل، ٤٨ بار به سمت دروازه شوت كرده و رپوكروش (٥ گله) به اين معناست كه تنها ٤١/١٠ درصد اين تعداد شوت‌ها به نتيجه رسيده.

اين در حالي است كه او فصل گذشته ٥٢/٢١ درصد از همين تعداد شوت را به گل تبديل كرده بود و اين يعني كاهشي بيش از ١٠ درصدي در عرض كمتر از يك سال كه ميزاني قابل توجه به حساب مي‌‌آيد. تازه اگر فقط شوت‌هاي درون چارچوب رونالدو در نظر گرفته شود، اوضاع از اين هم وخيم‌تر به نظر خواهد رسيد.

در فصل ٢٠١٥-٢٠١٤ اين بازيكن ٨٤/٤٩ درصد شوت‌هاي در چارچوبش را به گل تبديل كرده بود. اين يعني او از هر دو توپي كه روانه چارچوب دروازه مي‌كرده، يكي را به تور مي‌چسبانده. در شش بازي اول فصل جاري اما كريس آن قدرت تمام‌كنندگي كه فصل قبل داشته را به هيچ‌وجه ندارد. او در اين مدت موفق شده تنها ٧٢/٢٢ درصد از شوت‌هاي در چارچوبش را به گل تبديل كند.

اخبار ورزشی - فرارو

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------