آیا مظلومی این سرمایه های میلیاردی اش را می بیند؟



اخبار,اخبار ورزشی,پرویز مظلومی

استقلالی ها همچنان به انتظار نشسته اند تا شاید کرار تصمیم بگیرد برگردد اما خودشان سرمایه هایی دارند که جرات بازی دادن به آنها را ندارند.»

صدرنشین فصل ، استقلال است. تیمی که به مانند همه 7 یا 8 سال گذشته پر ستاره بسته شده. کلی ستاره ملی پوش که به مرز 30 سال رسیده اند و چند بازیکن خارجی مثل کرار یا ریوالدو که هر کدام شان مشکلی دارند.

 

استقلال حالا با بحران خارجی ها روبرو شده و ستاره های اسمی اش هم افول کرده اند اما نسلی از ستاره های جوان را دارد که در 3 فصل گذشته و در روزهایی که پرسپولیس جوانگرایی افراطی را شروع کرده بود ، در استقلال به هیچ بازیکن جوانی مجال بازی نمی رسید و حالا دستاوردش جوانان پرسپولیسی هستند که در تیم جوان شده کروش جایگاهی دارند اما استقلال ستاره ای در نسل نوی فوتبال ایران ندارد.

 

یعقوب کریمی اش حالا به یک بازیکن سوخته تبدیل شده است. محسن کریمی جوانش ، اگرچه فعلا مصدوم است اما برای بازی باید منتظر قهر و نازهای کرار باشد. فرشید اسماعیلی اش که وزنه ای در تیم امید شده ، جایی برای حضور چند دقیقه ای پیدا نمی کند.

 

علیرضا رمضانی هم منتظر است تا شاید برایش معجزه ای شود. کرار و حسینی تقریبا از تیم امید دور شدند و فقط یک روزبه چشمی را دارند که از میان سرمایه های آینده فوتبال ایران جایگاهی ثابت دارد.

 

استقلال که این روزها گیر دعوا با ریوالدوی برزیلی است و پی 40 هزار دلار گم شده او می گردد ، در تیم ملی جوانان ، بازیکنی دارد که یکی از آتیه سازان فوتبال ایران است . امید نورافکن 18 ساله که قلب تپنده تیم امید استقلال و تیم جوانان امیرحسین پیروانی است .

 

اما آیا پرویز مظلومی قدر این سرمایه هایش را می داند. آنها که شاید بار دیگر مثل یعقوب کریمی به دلیل دیده نشدن در استقلال ، راهی تیم های دیگری شوند و برگرداندن شان هزینه های گزاف میلیاردی را به تیم ، تحمیل کند.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------