واکنش برانکو به تساوی پرسپولیس برابر ذوب آهن در دقایق پایانی



اخبار ورزشی,خبر های ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر ذوب آهن گفت: دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند اما اگر بعد از گل اول ما پنالتی را گل می کردیم می توانستیم کار حریف را تمام کنیم.

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی خیلی زیبایی را شاهد بودیم. هر دو تیم در بالای جدول قرار دارند و همین امر حساسیت بازی را زیاد کرده بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: فکر می کنم تماشاگران هم از دیدن این دیدار لذت بردند. خیلی هیجان داشت این بازی که چهار گل داشت.

وی افزود: باید به بازیکنانم تبریک بگویم به خاطر کیفیت بالایی که در این بازی نشان دادند. همه چیز این بازی در اختیار ما بود. وقتی یک بر صفر بودیم اگر پنالتی را گل می کردیم همه چیز به سود ما تغییر می کرد اما متاسفانه بازهم نتوانستیم پنالتی را گل کنیم و ذوب آهن به بازی برگشت.

برانکو در مورد اینکه عدالت در این بازی رعایت شد گفت: هر کسی از نگاه خودش به این نتیجه نگاه می کند. ذوب آهن هم تلاش زیادی کرد تا بتواند از این شکست فرار کند و در نهایت به این مهم هم رسید و یک امتیاز گرفت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم گفت: ما با همین تعداد در نیم فصل اول یک امتیاز داشتیم اما الان امتیازات بیشتری داریم و در کنار چند تیم دیگر کاندیدای قهرمانی هستیم. وضعیت قهرمانی تا پایان فصل نامشخص و نامعلوم است.

اخبار ورزشی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------