سرمربی روبین‌کازان: به "سردار" مشاوره‌ی غلط می‌دهند



اخبار,اخبار ورزشی,سردار آزمون

سرمربی روبین کازان بار دیگر به انتقاد از مهاجم ملی پوش ایران پرداخت..

سردار آزمون که عضو تیم روبین کازان بود، در اواخر فصل قبل ترجیح داد به روستوف برود و در تیم قربان بردیف سرمربی سابقش بازی کند. در حالی که انتظار می رفت سردار بعد از پایان قراردادش به روبین کازان بازگردد، اینطور نشد و او همچنان در روستوف ماند. موضوعی که خشم رینات بیلیاتدینف سرمربی روبین را برانگیخت.

بیلیاتدینف که چندی پیش نیز به انتقاد از سردار آزمون پرداخته بود بار دیگر در گفتگو با soccer.ru گفت: مشکلی که برای سردار و تیم من ایجاد شد را دوستان، خانواده و نزدیکان او ایجاد کردند. در واقع مشاوران غلطی که اینها به سردار دادند باعث شد تا این مشکل ایجاد شود. اگر نمی خواهی برای ما بازی کنی مستقیم بیا و مشکلت را به من بگو، این خیلی بهتر از راهی بود که سردار انتخاب کرد.

او ادامه داد: سردار قبلا نیز به دلیل مصدومیت از ما خواست تا چند روزی در تمرینات نباشد و ما قبول کردیم.

 

انتظار داشتم او این بار نیز مستقیم با خود ما صحبت کند. مشکلی بین من و سردار نبود ولی از وقتی که او برای جام ملت های آسیا به استرالیا رفت همه چیز تغییر کرد. پس از جام ملت ها دیر به ترکیب تیم اضافه شد و در ادامه مشکلاتی ایجاد کرد که اطلاع دارید.

 

او در آخرین روز فصل نقل و انتقالات در حالی که همه چیز برای ما تمام شده بود به ما اطلاع داد که می خواهد به روستوف برود. این باعث شد ما در بازی های باقی مانده تنها 2 مهاجم داشته باشیم و در واقع فرصت جایگزین کردن بازیکنی را نداشته باشیم. پس از آن هم وقتی انتظار داشتیم او به تیم برگردد، اینطور نشد و دیگر به تیم باز نگشت. نمی دانم چه کسی به او مشاوره می دهد.

رینات در پایان گفت: هر شرایطی هم که برای سردار پیش آمده بود باید با ما مکاتبه می کرد نه اینکه ناپدید شود.

اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------