پیشنهاد جالب حسین هدایتی برای علی کریمی



اخبار,اخبار ورزشی,علی کریمی

مالک شرکت استیل آذین عنوان کرد: «کاش مسؤلین محترم باشگاه پرسپولیس در گذشته و حال براى تجلیل از اسطوره هاى محبوب پرسپولیس بازى خداحافظى بر گذار کنند.».

حسین هدایتی در صفحه اجتماعی اش تصویری از خود در کنار علی کریمی منتشر کرد و نوشت:

وقتى می شود دقایق عمرت را با آدم هاى خوب بگذرانى چرا باید لحظه هایت را صرف آدم هایى کنى که با دل هاى کوچکشان مدام درگیر حسادت ها و کینه ورزى بچه گانه اند... یا مدام براى نبودنت، براى خط زدنت تلاش می کنند؟

نه! همیشه جنگنیدن خوب نیست! من همیشه جنگیده ام تا چیزى را عوض کنم! اما این روزها فهمیده ام که با آدم هاى کوته نظر نباید جنگید، فهمیده ام براى اثبات دوست داشتن نباید جنگید، براى به دست آوردن دل آدم ها نباید جنگید، براى اثبات خوب بودن نباید جنگید، بعضى چیزها وقتى با جنگیدن به دست مى آیند بى ارزش می شوند.

این روزها نسخه فاصله گرفتن را می پیچم براى هر کسى که رنجم می دهد، از آدم هایى که دروغ می گویند فاصله می گیرم، از آدم هایى که زیاد ظلم می کنند فاصله می گیرم. از آدم هایى که حرمتم را نگه نمى دارند فاصله می گیرم.

با حقارت برخى آدم ها و دل هایشان نباید جنگید باید نادیده شان گرفت و گذشت و می بخشم نه براى اینکه مستحق بخشیدن هـستن بلکه براى اینکه من مستحق آرامشم.

اى کاش مسؤلین محترم باشگاه پرسپولیس در گذشته و حال براى تجلیل از اسطوره هاى محبوب پرسپولیس بازى خداحافظى برگزار کنند و در این راستا اعلان آمادگى می کنم به عنوان یک هوادار هـزینه آن را متقبل شوم بدون شک این اقدام موجب خشنودى هواداران خواهد شد. بازى خداحافظى مهدى مهدوى کیا نمونه بارز آن بود.

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------