سال بعد با افتخار به استقلال برمی گردم / یک بغضی دارم که نمی توانم حرف هایم را بزنم



اخبار,اخبار ورزشی,امیرحسین صادقی

مدافع پیشین استقلال گفت: «رای رضایت نامه ام هم پول دادم اما تنها این مبلغ را به عشق هواداران پرداخت کردم.

امیرحسین صادقی بعد از دریافت رضایت نامه اش از استقلال اظهار داشت: «امروز با جلسه ای که با نظری، امیری و پورحیدری داشتیم از باشگاه محبوبم جدا شدم. البته فعلا یک سال این اتفاق می افتد و امیدوارم که برگردم.»

وی در پاسخ به این سوال که این اتفاق برایت راحت بود، افزود: «برای من که خیلی سخت بود اما دوستان راحتش کردند.»

مدافع پیشین استقلال در خصوص مبلغش که برای دریافت رضایت نامه داده، تصریح کرد: «من 350 میلیون برای دریافت رضایت نامه ام پرداخت کردم. مرا نخواستند و برای رضایت نامه ام هم پول دادم اما تنها این مبلغ را به عشق هواداران پرداخت کردم.»

صادقی در خصوص وضعیت قراردادش با صبا خاطرنشان کرد: «من قرارداد یک ساله ای با صبا امضا کردم و به زودی در تمرینات این تیم حاضر می شوم.»

وی درباره شرایط استقلال گفت: «تیم وضعیت خوبی دارد. مظلومی نیز مربی خوبی است و امیدوارم که این تیم یک فصل خوب را پشت سر بگذارد.»

مدافع پیشین استقلال درباره دلایل جدایی اش افزود: «فعلا نمی خواهم در این باره حرف بزنم. می خواهم کوتاه صحبت کنم و در روزهای آینده صحبت های جدیدی را انجام می دهم. در هر صورت از پورحیدری تشکر می کنم. فقط دلم از یکی، 2 نفر خیلی پر است که در این شرایط صحبت های بدی را درباره من انجام دادند.»

صادقی در خصوص اعطای پیراهن شماره 4 به روزبه چشمی بیان داشت: «به روزبه چشمی تبریک گفتم و از این اتفاق هم خوشحال شدم. این شماره از حسن زاده به من رسیده بود و الان هم از من به روزبه چشمی رسید. به نظرم شماره 4 برازنده اش است.»

 

وی درباره تجربه کار با دایی گفت: «کار با دایی به عنوان آقای گل فوتبال جهان تجربه خوبی خواهد بود و می خواهم چیزهای جدیدی یاد بگیرم. امیدوارم فصل خوبی را با او و صبا پشت سر بگذارم.»

مدافع پیشین استقلال در پایان گفت: «یک بغضی دارم که نمی توانم حرف هایم را بزنم. زحماتی که برای استقلال کشیدم، همه برای هواداران بوده است. اگر 350 میلیون هم دادم، فقط به خاطر آنها بوده است. هر چه من به دست آوردم، از همین هواداران بوده است. سال بعد با افتخار به استقلال برمی گردم. البته اگر برگردم، هت تریک می کنم چون 2 بار قبلا این اتفاق رخ داده است.»

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------