واکنش جالب منصوریان به انتخاب فرکی به عنوان برترین مربی؛ به مبعلی ظلم شد



اخبار,اخبار ورزشی,علیرضا منصوریان

سرمربی نفت تهران گفت: «از اول سال این مسیر را من و یحیی گل محمدی طی کردیم و از هفته هفتم حسین فرکی به ما اضافه شد.».

علیرضا منصوریان در رابطه با حضورش در مراسم برترین های لیگ اظهار داشت: «مراسم خیلی خوبی برگزار شد و همه چیز روی نظم و انضباط خودش قرار داشت. خدا را صد هزار مرتبه شکر که تیم نفت در تمام زمینه ها کاندیدا بود و لیاقت بهترین باشگاه را هم واقعا داشت که به آن رسید.»

وی ادامه داد: «ما در تمام موارد کاندیدا داشتیم. عنوان بهترین دروازه بان به بیرانوند رسید و با احترام به مهدی رحمتی که سال گذشته، سال خیلی خوبی را برای خودش داشت، نه برای باشگاهش، دروازه بان ما این عنوان را کسب کرد. در بین بازیکنان پدیده لیگ ارسلان مطهری را داشتیم اما 2 نکته وجود دارد که آن هم اعتقاد من است. معتقدم در کاندیدای مرد اخلاق می توانستیم علی عزتی را به عنوان یکی از کاندیداها ببینیم. با اعتقاد راسخ هم می گویم که در انتخاب بهترین هافبک واقعا به ایمان مبعلی ظلم شد.»

سرمربی نفت تهران در ادامه عنوان کرد: «نمی دانم معیار انتخاب بهترین هافبک چه بوده است اما هر چه که بود، ایمان مبعلی سال گذشته گل سازترین هافبک ایران بود و در سن 32 سالگی تاپ ترین بازیکن فوتبال ایران است. من روی انتخاب نشدن مبعلی حرف دارم و به نظرم باید حق را به حقدار می دادند. به نظرم حداقل جایش کنار آندو تیموریان و حدادی فر خالی بود.»

منصوریان در خصوص انتخاب نشدن خودش به عنوان بهترین مربی لیگ گفت: «من اهدافم خیلی بزرگتر از این صحبتهاست. خدا را شکر می کنم که در اولین سال حضورم در لیگ برتر توانستم به عنوان کاندیدای بهترین مربی لیگ انتخاب شوم. خوشحالم که بعد از 5، 6 سال حضور در تیم ملی توانستم نتیجه موفقی را در لیگ بگیرم. استنباطم بر این است که سال خوبی را گذراندم. از اول سال هم این مسیر را من و یحیی گل محمدی طی کردیم و از هفته هفتم حسین فرکی به ما اضافه شد.»

سرمربی نفت تهران همچنین تصریح کرد: «به نظرم ما سال گذشته، سال موفقی را پشت سر گذاشتیم. هم در نظام باشگاهداری و هم در سلامت کار جزو بهترین ها بودیم و توانستیم در لیگ قهرمانان آسیا جزو 8 تیم شویم. توانستیم برنامه ای را که باشگاه برای 7 سال برنامه ریزی کرده بود، را در 2 سال اجرایی کنیم و به آن برسیم.»

وی در پایان گفت: «بزرگترین افتخارم در مراسم شب گذشته انتخاب تیم نفت به عنوان بهترین باشگاه بود. همین که چند کاندیدا در بخش های مختلف بهترین ها داشتیم، نشان می دهد که موفق بوده ایم.»

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------