فردا هم مي‌شنويم؟ علـــــــــــــي دايــــــــــــــــي!!



علی دایی,پرسپولیس

فردا هم مي‌شنويم؟ علـــــــــــــي دايــــــــــــــــي!!
علی دایی بار‌ها در مصاحبه‌هایش اعلام کرد دوست ندارد سمبل اعتراض باشد و به این خاطر تشویق شود
علی دایی چه در دوره مربیگری و چه در زمان بازیگری به سبب موفقیت‌هایی که به دست آورده بود یکی از پرطرفدار‌ترین چهره‌های فوتبالی کشور به حساب می‌آمد اما عجیب است که در تمام این سال‌ها هیچ‌گاه علی دایی به اندازه یک سال اخیر تشویق نشده است!
حتی زمانی که علی دایی به مدت یک فصل و نیم سرمربی پرسپولیس بود به اندازه بازه زمانی بعد از جدایی‌اش از این تیم ازسوی هواداران پرسپولیس تشویق نشد تا نوع و جهت تشویق‌های آقای گل جهان از حمایتی به اعتراضی رو برگرداند و منحرف شود! تشویق‌های اعتراضی علی دایی از‌‌ همان بازی اول پرسپولیس در فصل گذشته مقابل ملوان شروع شد و در تمام این یک سال و اندی اخیر هر بار که پرسپولیس نتیجه نگرفته یا خوب بازی نمی‌کرده نام دایی روی سکو‌ها طنین‌انداز شده است.
این اتفاق پارسال و در اوج اعتراض به بازی‌های تیم حمید استیلی حتی ابعادی فرا‌تر از بازی‌های پرسپولیس پیدا کرد و در مسابقه هر تیمی چنانچه هواداران آن تیم به سرمربی خود ایرادی وارد کرده یا خواستار برکناری او بودند نام دایی را فریاد می‌زدند. تشویق‌های اعتراضی دایی کم‌کم از ورزشگاه‌های فوتبال هم فرا‌تر رفت و در سالن‌های والیبال و بسکتبال یا رشته‌های دیگر هم شنیده شد تا این موضوع لوث شود.
خود علی دایی بار‌ها در مصاحبه‌هایش اعلام کرد دوست ندارد سمبل اعتراض باشد و به این خاطر تشویق شود. این اتفاق با حضور دنیزلی در پرسپولیس تا حدودی رخ داد و به مرور تشویق‌های اعتراضی دایی از یاد هواداران رفت اما همین امسال و در برخی بازی‌های پرسپولیس که تیم با ژوزه پرتغالی به بن بست خورده بود باز هم نام دایی درکنار نام کریمی به عنوان نماد اعتراض شنیده شد.
جالب اینکه قبل از اخراج کریمی از سوی پیرمرد پرتغالی هرگاه معترضان نام دایی را روی سکو‌ها فریاد می‌کردند عده‌ای برای جلوگیری و مقابله با آن‌ها کریمی را تشویق می‌کردند و با شعار «علی فقط کریمی» به مقابله با این حاشیه‌سازی‌ها برمی‌خاستند اما حالا شرایط طوری شده که معترضان برای تشویق، دو گزینه مهم و دهان‌پرکن در اختیار دارند و در صورت نتیجه نگرفتن تیم هم دایی و هم کریمی را تشویق می‌کنند!
علی دایی فردا بار دیگر در قامت سرمربی راه آهن رودرروی تیم سابقش قرار خواهد گرفت و احتمالا در ابتدای بازی عده‌ای از هواداران او را به خاطر خدماتی که به پرسپولیس کرده تشویق می‌کنند اما اگر پای تلویزیون بودید و شنیدید دایی تشویق شد بدانید یا پرسپولیس بد بازی می‌کند، یا گل خورده و امیدی به تغییر نتیجه نیست!.../سایت گل

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------