پایان دوران سکوت و مدارا در کشتی فرنگی / تغییر و تحولات کلید خورد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کشتی فرنگی

اعضای شورای فنی کشتی فرنگی در شرایطی قصد دارند جانشین محمد بنا را انتخاب کنند که با محدودیت هایی در این زمینه مواجه اند. با این حال اظهارات آنها حقایق تازه ای از این رشته را مشخص می کند.

به گزارش مهر، گریه‌های محمدبنا بعد از ناکامی کشتی گیرانش در المپیک ریو و خداحافظی اخیر او از دنیای کشتی تا حدی تکلیف آقای خاص را روشن کرد، اما حامیان و اطرافیان او همچنان معتقد بودند کشتی فرنگی ایران، کسی جز بنا را برای هدایت تیم ملی ندارد و باید همچنان از او حمایت و دلجویی کرد.

این روند تا حدی برای یاران و همکاران محمدبنا حتمی و قطعی بود که حتی برخی از آنان در محافل مختلف، زمینه حضور مجدد در به راس امور را مطرح کرده و بر آن بودند تا آقای خاص با وجود شکست در ریو، همچنان تا المپیک ۲۰۲۰ در این عرصه باقی بماند.

البته هنوز تصورات این افراد به سرانجام نرسیده بود که این انتظار با اظهارات تند و صریح اعضای شورای فنی کشتی فرنگی مواجه شد. مطرح شدن بسیاری از حقایق و مسایل پشت پرده قبل از المپیک در برخورد صلح‌طلبانه در قبال خواسته‌های بنا، حالا به اظهارات روزمره و عادی اعضای شورای فنی تبدیل شده که تا پیش از این از ترس قهر محمد بنا و بلاتکلیفی تیم ملی در المپیک، کسی مطرح کردن آن را صلاح نمی دانست.

عدم تمایل به بازگشت محمد بنا و جلوگیری از تکرار روزهای قبل از المپیک، نه تنها از سوی اعضای شورای فنی به عنوان تصمیم گیرنده اصلی به وضوح مطرح شد، بلکه رئیس و دبیر فدراسیون کشتی نیز غیرمستقیم در اظهارات خود به این مساله اشاره کردند. رسول خادم در واکنش به خبر خداحافظی بنا ، همه چیز را منوط به تصمیم شورای فنی دانست و حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون نیز با توجه به اتفاقات یکسال اخیر، هیچ شانسی برای ادامه همکاری با بنا قائل نشد.

بدین ترتیب فدراسیون کشتی و اعضای شورای فنی برخلاف روزهای قبل از المپیک به جای صرف انرژی و یافتن راهی برای مدارا با محمدبنا، از این پس تمام وقت و پتانسیل خود را صرف بررسی گزینه های جدید سرمربیگری می‌کنند. این جماعت سیاست‌گذار که تا پیش از المپیک به هر خواسته سرمربی پیشین تن دادند، حالا معتقدند کشتی فرنگی نیازمند تغییر و تحول اساسی است. تغییراتی که دیگر سکوت اجباری و مدارا در آن جایی ندارد و می‌توان بدون تحمل تصمیمات شخصی و تک محوری به روزهای طلایی آینده امیدوار بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------