شکست سنگین تیم ملی فوتسال ایران مقابل اسپانیا



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,تیم ملی فوتسال ایران

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین گام خود در جام جهانی کلمبیا مقابل اسپانیا متحمل شکست سنگین شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۵:۳۰ صبح امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه کولیسئو ایوان شهر مدلین کلمبیا به مصاف اسپانیا رفت و در پایان با نتیجه پنج بر یک اولین شکست خود را در این مسابقات پذیرفت.

گل‌های اسپانیا را در این بازی لوزانو، رویز، آیکاردو (سه گل) به ثمر رساندند و اصغر حسن زاده هم تک گل ایران را به ثمر رساند.

تیم ملی ایران در این بازی با ترکیب اولیه صمیمی، اسماعیل‌پور، حسن‌زاده، جاوید، توکلی وارد زمین شد.

اسپانیا در همان دقیقه نخست بازی توسط لوزانو به گل رسید اما ایران در ادامه فشار بی‌امانی روی دروازه حریف آورد و مهدی جاوید، حسین طیبی و حمید احمدی تا دقیقه هفت موقعیت‌های ایران را به هدر دادند تا رویز دومین گل اسپانیا را روی دومین موقعیت این تیم در دقیقه ۷ به ثمر برساند. در ادامه و باز هم در حالی که ایران توسط اسماعیل‌پور موقعیت گلی تک به تک را از دست داد، اسپانیایی‌ها روی ضد حمله صاحب موقعیت شدند و حمید احمدی مجبور به خطا شد تا اسپانیا از روی پنالتی نقطه دو گل سومش را به ثمر برساند.

در ادامه این بار داور نقطه پنالتی دو را به نفع ایران نشان داد اما اصغر حسن‌زاده موقعیت را از دست داد تا اسپانیا همچنان با تفاضل سه گل پیش باشد.

نیمه نخست بازی با برتری سه بر صفر اسپانیا به پایان رسید.

شاگردان ناظم‌الشریعه با شروع نیمه دوم بازی روان‌تری را به نمایش گذاشتند و کم‌اشتباه‌تر ظاهر شدند اما باز هم در حالی که این ایران بود که توپ و میدان را در اختیار داشت، اسپانیایی‌ها در دقیقه ۲۶ از روی نقطه کرنر توسط میگوئلین به گل رسیدند. یک دقیقه بعد داور بازی ضربه پنالتی برای ایران اعلام کرد و بالاخره اصغر حسن‌زاده موفق شد اولین گل ایران را به ثمر برساند.

اما باز هم بر خلاف جریان بازی اسپانیا روی یک کار تیمی عالی توسط آیکاردو به گل پنجم رسید. با به میدان آمدن افشین کاظمی ایران صاحب چند موقعیت نصفه و نیمه شد اما راه به جایی نبرد و بازی با نتیجه پنج بر یک به سود اسپانیا به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی خود از ساعت ۵:۳۰ بامداد جمعه به مصاف مراکش می‌رود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------