ترکاشوند با رد درگیری میان پرسپولیسی‌ها: طاهری و طارمی اصلا همدیگر را ندیدند



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درگیری رخ داد قبل از دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان را تکذیب کرد.

 محمدعلی ترکاشوند در گفت‌وگو با ایسنا، درباره درگیری لفظی قبل از دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هتل محل اقامت قرمزپوشان اظهار کرد: نمی‌دانم این خبر چرا و چگونه در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت. اصلا هیچ درگیری در آن شب رخ نداد. من به طور کامل در بطن ماجرا بودم. اینکه رسانه‌ها خبری کار کردند مبنی بر اینکه طارمی از قبول درخواست باشگاه امتناع کرده است، اصلا درست نیست.

 

وی افزود: در آن شب حتی آقای طاهری با طارمی هیچ دیداری هم نداشت. نمی‌دانم چطور روی خروجی رسانه‌ها خبری کار شد مبنی بر اینکه طارمی با طاهری درگیری لفظی داشته است.

 

او درباره اینکه گرشاسبی با تایید این خبر عنوان کرده این موضوع یک مسئله خانوادگی است گفت: نمی‌دانم آقای گرشاسبی روی چه حسابی درباره این اتفاق رخ نداده صحبت می‌کند. آقای گرشاسبی آن شب در هتل نبودند.

 

ترکاشوند در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره اینکه آیا قرار است احمد نوراللهی در نیم فصل از پرسپولیس جدا شود گفت: من هم این موضوع را در رسانه‌ها شنیدم و به هیچ عنوان صحت ندارد. تا جایی که من می‌دانم نوراللهی بازیکن ما محسوب می‌شود و قرار نیست از پرسپولیس برود.

 

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مالی باشگاه هم گفت: به طور معمول و در زمان‌های مشخص پول‌هایی به حساب باشگاه واریز می‌شود و ما هم آن پول‌ها را به موقع به حساب بازیکنان واریز می‌کنیم. شاید گاهی دیر و زود شود اما مطمئنا چرخش اقتصادی باشگاه به طور معمول ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------