مجیدی: اراذل از استقلال حقوق می‌گیرند!



اخبارورزش,خبرهای ورزشی,فرهاد مجیدی

کاپیتان سابق استقلال واکنش تندی نسبت به اتفاقات چند روز گذشته در این باشگاه نشان داد.

به گزارش ورزش سه، چند روز پیش لیدر باشگاه استقلال به دلایلی نامعلوم سرپرست تیم فوتبال جوانان استقلال را کتک زد که این موضوع باعث واکنش فرهاد مجیدی شده است.

 

مجیدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: شرم آور که یک مشت ارزال به دلیل بی‌کفایتی مدیرانی مثل افشارزاده و افتخاری به استخدام باشگاه استقلال درآمده است و ماه‌ها است برای آنها فیش حقوقی صادر می‌شود. اوباشی که سال‌ها قبل در اوایل دهه 80 مامور شدند تا سکوها را به نفع کادرفنی وقت مدیریت کنند. سیستم ناسالمی که تا به امروز ادامه یافته و نتیجه‌اش خالی شدن سکوها است. محیط آلوده امروز ورزشگاه‌ها محصول بی‌کفایتی نیروی انتظامی و رفتارهای مافیاگونه برخی‌ها در باشگاه استقلال بوده است. قلدرهای چاقوکشی که با زور و برخورد فیزیکی اجازه نمی‌دهند شعارهایی برخلاف منافعشان در ورزشگاه گفته شود و همه این اتفاق‌ها سال‌هاست که هر هفته در ورزشگاه آزادی رخ می‌دهد اما  عجیب آنکه نیروی انتظامی واکنشی نشان نمی‌دهد! در کجای فوتبال حرفه‌ای در دنیا چنین سیستم شرم‌آوری وجود دارد؟!

  

در سال‌های گذشته بارها ماجرای برخورد فیزیکی لیدرها با اهالی فوتبال در رسانه‌ها بازتاب داشته است و حالا شاید با پستی که فرهاد مجیدی و چند بازیکن استقلال در این‌باره منتشر کرده‌اند، افتخاری مدیرعامل این باشگاه تصمیم جدی‌ای در مورد لیدری بگیرد که هم اکنون کارمند باشگاه است و البته به عنوان حراست باشگاه دستمزد دریافت می‌کند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------