جلسه ای که آینده فوتبال ایران را رقم می زند / کروش این بار واقعا می‌خواهد برود؟



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

 کارلوس کروش طوری حرف زده که انگار قرار است از فوتبال ایران جدا شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران كه در سال 94 استعفای خود را به تاریخ 11 اردیبهشت 1395 به رئیس فدراسیون فوتبال تقدیم كرد، روز گذشته و پس از پایان بازی تیم های ملی ایران و عمان به طرف هواداران رفت و حركاتی انجام داد كه همه را مشكوك كرد. كروش در حالی كه دور زمین چمن می چرخید ، برای هواداران دست تكان می داد كه این موضوع باعث شد عده ای از حاضران در ورزشگاه این طور تصور كنند كه او در حال خداحافظی از هواداران فوتبال است.


او دقایقی بعد به كنفرانس خبری رفت و مقابل خبرنگاران نشست. باز هم حرف هایی زد كه مشكوك بود. كروش گفت: «از افرادی كه برای ایجاد تفرقه و شك و شبهه هر كاری انجام دادند و به من دزد و لمپن گفتند قدردانی می كنم. به تمام كسانی كه تلاش كردند روحیه تیمی را از بین ببرند. این افراد داخل و خارج فدراسیون هستند. تنها دستاورد آن ها ایجاد عدم تعادل در تیم ملی بوده. قول های واهی داده و هیچ كاری برای تیم ملی نكرده اند. كادوی خاص خودم را تقدیم این افراد می كنم. این برد تقدیم به آن ها كه گفتند هیچ دستاوردی برای تیم ملی نداشته ام. امروز راحت می توانید رزومه من را قورت بدهید. امروز خیابان باز است كه هر تصمیمی برای تیم ملی بگیرند.»


پس از آن خبرنگاران می خواستند با سوالات خود، پاسخی واضح و صریح درباره رفتن یا ماندن كروش از او بگیرند كه سرمربی تیم ملی با ناراحتی سالن كنفرانس را ترك كرد. با این حركت كروش، شائبه خداحافظی او قوت گرفت اما در نهایت كسی متوجه نشد كه كروش واقعا می خواهد برود یا نه.
این اتفاق در حالی رخ داد كه دقایقی پیش از آن، محمود گودرزی وزیر ورزش از ماندن كروش حمایت كرده و گفته بود: «كروش با ایران قرارداد 4 ساله دارد. او باید بماند و كارش را ادامه دهد.» چند روز پیش از آن هم نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش حرف هایی مشابه وزیر زده بود تا نشان دهد كه وزارتخانه فعلا به طور رسمی از كروش حمایت می كند و موافق ماندن اوست.


اما كروش فعلا از شرایط تیم ملی ناراضی است و حركات روز گذشته او هم نشان از ادامه نارضایتی اش دارد. حالا قرار است جلسه ای مهم برگزار شود تا در آن درمورد ماندن یا رفتن كروش تصمیم بگیرند. این جلسه هفته آینده برگزار می شود كه در آن كروش به دیدار اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خواهد رفت تا با حضور آن ها، تصمیمی جدی درباره آینده فوتبال ایران گرفته شود؛ تصمیم درباره اینكه آیا سرمربی پرتغالی به كارش در فوتبال ایران ادامه می دهد یا اینكه همزمان با تغییر رئیس فدراسیون، باید برنامه انتخاب سرمربی جدید تیم ملی را هم پیگیری كرد یا نه.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------