حسینی: بعد از4 سال تازه قبول کردند حق با کی‌روش است



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,حسینی

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت که کارلوس کی‌روش زیاده‌خواه نیست و هرچه می‌خواهد برای موفقیت تیم ملی است.

به گزارش تسنیم، سید جلال حسینی درخصوص جلسه اخیر سرمربی تیم ملی با هیئت رئیسه و اینکه اعضای هیئت رئیسه قبول کردند که حق با کی‌روش است گفت: سرمربی تیم ملی چیزی برای خودش نمی‌خواهد و همه فوتبالی‌ها دوست دارند که او بماند. کی‌روش تنها کسی است که می‌تواند به تیم ملی کمک کند و به‌خاطر چند نفر که گویا مخالف او هستند، نباید کام میلیون‌ها هوادار تیم ملی را تلخ کنیم. باید به این مربی کمک کنیم، کی‌روش زیاده‌خواه نیست و امکانات را برای موفقیت تیم ملی می‌خواهد.

او ادامه داد: بالاخره آقایان بعد از چهار سال تازه قبول کردند که حق با کی‌روش است. البته بعضی از این حرف‌ها سیاسی است و شاید در چند ماه آینده دوباره ببینیم که حرف‌هایشان تغییر می‌کند. فقط امیدوارم تیم ملی به‌خوبی حمایت شود و همه می‌دانند که از دست دادن کی‌روش اتفاق خوبی نیست.

حسینی در خصوص شرایط نفت تهران و اینکه این تیم مدعی کسب سهمیه و حتی قهرمانی محسوب می‌شود، گفت: ما به این چیزها فکر نمی‌کنیم و سه تیم بالای جدول مدعیان اصلی هستند. به نظر من بازی پرسپولیس و استقلال نقش مهمی در تعیین سرنوشت قهرمانی این دو تیم دارد، اما  به اعتقاد من استقلال خوزستان شانس اول قهرمانی است. آنها تا اینجا خیلی خوب جلو آمدند و می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

مدافع نفت تهران درمورد شرایط بحرانی این تیم خاطرنشان کرد: هیچ حرفی برای گفتن وجود ندارد و تیم ما در حال حاضر صاحب ندارد. وقتی بازیکنی مثل ارسلان مطهری به تمرینات نمی‌آید، کاملا حق با او است، چون هر بازیکنی برای زندگی‌اش برنامه می‌ریزد. همه ما هم باید حامی تصمیم ارسلان مطهری باشیم. ما برنامه‌ای برای قهرمانی یا کسب سهمیه نداریم.

 

اخبار ورزشی - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------