کفاشیان جای خود را به سرپرست می‌دهد!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کفاشیان

با وجود اینکه گفته می شود امکان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در تاریخ 11 اردیبهشت وجود دارد وزارت ورزش و جوانان به برگزاری انتخابات در این تاریخ تاکید کرده است!

به گزارش ورزش سه، از آنجایی که 21 روز پیش از برگزاری مجمع باید دستور جلسه برای اعضای مجمع ارسال می شد و اکنون این زمان سپری شده امکان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در تاریخ 11 اردیبهشت وجود ندارد و قرار است در روزهای پایانی اردیبهشت ماه فدراسیون فوتبال رئیس جدید خود را بشناسد.

اما یک منبع آگاه در وزارت ورزش و جوانان گفته وزارت ورزش و جوانان به برگزاری انتخابات در موعد از پیش تعیین شده تاکید دارد و عدم ارسال دستور مجمع به اعضاء نمی تواند دلیل قانع کننده ای برای تاخیر در برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال باشد چرا که در جلسه پیشین مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در سال 94 مشخص شده بود دستور برگزاری مجمع عمومی در 11 اردیبهشت ماه انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال، نواب و هم چنین اعضای هیات رئیسه است.

وزارت ورزش و جوانان می گوید چنانچه شرایط برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در موعد از پیش تعیین شده مهیا نباشد جلسه مجمع عمومی باید برگزار شود و به جای علی کفاشیان سرپرست برای اداره فدراسیون فوتبال انتخاب شود.

با توجه به تاکید وزارت ورزش و جوانان این احتمال وجود دارد در 11 اردیبهشت شاهد برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال باشیم.

گفتنی است فدراسیون فوتبال از ابتدا مشکلی برای برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در زمانی که اعضای مجمع مشخص کرده بودند نداشت منتهی نامه سازمان بازرسی کل کشور به وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اینکه اساسنامه فدراسیون فوتبال تاییدیه هیئت دولت را ندارد برگزاری انتخابات در 11 اردیبهشت با چالش مواجه کرد.

وزارت ورزش و جوانان هم چنین به صراحت حمایت از یک کاندیدای خاص در انتخابات فدراسیون فوتبال را رد کرد!

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------